محسن رضایی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد؛

نمی‌خواهیم فردا خانه‌های مسئولین‌ ما را هم بازرسی کنند

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اگر امروز آنها (طرف غرب) از محیط‌های نظامی ما بازدید کنند فردا خواهند گفت که می‌خواهند از خانه‌های مسئولین کشور هم بازرسی کنند و زیاده‌خواهی‌های آنها روز به روز بیشتر شده و این پرونده بسته نخواهد شد.

نمی‌خواهیم فردا خانه‌های مسئولین‌ ما را هم بازرسی کنند/بازدید از مراکز نظامی حربه‌ای برای به تعویق افتادن لغو تحریم‌ها"محسن رضایی" در گفتگوی با خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به بحث نظارت سرزده آژانس بین المللی انرژی اتمی از مراکز نظامی ایران، اظهار داشت: این مسائل نباید از خطوط قرمز تعیین شده مقام معظم رهبری تجاوز کند.

وی ادامه داد: بازرسی از محیط‌های نظامی دو اشکال جدی را به وجود خواهد آورد؛ یکی اینکه مسائل نظامی جزء نوامیس و اقتدار ما هستند و مطالب مربوط به آن نباید لو برود
 
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: مسئله دوم اینکه اگر امروز آنها (طرف غرب) از محیط‌های نظامی ما بازدید کنند فردا خواهند گفت که می‌خواهند از خانه‌های مسئولین کشور هم بازرسی کنند و زیاده‌خواهی های آنها روز به روز بیشتر شده و این پرونده بسته نخواهد شد. 
 
رضایی همچنین بحث بازرسی‌های نظامی را یک فریب دانست و افزود: بحث بازرسی‌های نظامی برای فریب و گمراه کردن از مسائل اصلی مذاکرات هسته‌ای مطرح شده است، چرا که قرار بود بحث رفع تحریم‌ها در دستور کار قرار گیرد و غربی‌ها امروز برای اینکه از زمان و چگونگی لغو تحریم‌ها فرار کنند، بحث بازرسی‌های نظامی را که قبلا در مذاکرات نبوده را طرح کردند و عملا بحث تحریم‌ها را عقب انداختند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از امروز بحث تحریم‌ها شروع شده است که باید توجه داشت دیگر تا پایان مهلت تعیین شده فرصتی نمانده بنابراین طرح این موضوع فریبی بوده که از سوی آنها مطرح شده تا ما را از بحث لغو تحریم‌ها در مذاکرات دور کنند. 
 
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۶:۵۱ ۲۷ خرداد ۱۳۹۴
زورگویی یعنی این اما جلوی زور باید وایستاد اگه ز.ر نیست بیاییم ما هم از اونا شکایت کنیم این همه بمب میکروبی گازهای شیمیایی خردل و... به روی بچه های ما ریختند ساخت چه کسی بود مگه امریکا نبود مگه اسراییل نبود مگه المان نبود پس اونا میدونند دارند زور میگند اما تو بچه امام می قرص باش مرگ بهتر از ذلت مگه نیست
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۴:۴۸ ۲۳ خرداد ۱۳۹۴
بازدیداز مراکز نظامی از بازدید منازل هم بدتر وغیر قابل قبول تر است
آخرین اخبار