صفحات اجتماعی روزنامه‌ها در قاب اجتماعی باشگاه خبرنگاران:

پیشخوان اجتماعی 24 خرداد 1394

لشگر مهندسان بیکار و دسیسه زنانه برای پسران پولدار درصفحه‌های اجتماعی امروز روزنامه‌های کشور پیگیری شد.

پیشخوان اجتماعی 24 خرداد 1394به گزارش خبرنگار دنیای ارتباطات گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، روزنامه جام جم در گزارشی با عنوان "احساسات منفی را مهار کنید" نگاهی به وضعیت احساساتی شامل خشم و عصبانیت در شرایط بد و نحوه کنترل و مهارت کردن آن پرداخته و می‌نویسد: بسیاری از مردم نمی‌دانند با احساسات ناخواسته خود چگونه برخورد کنند و در مهار آن دچار مشکل می‌شوند، اما اگر بتوانیم از عهده آن‌ها به خوبی برآییم، خود و نیازهایمان را به درستی می‌شناسیم و در عین حال که قوی و با اعتماد به نفس خواهیم شد، می‌توانیم با افراد دیگر جامعه و رویداد‌های زندگی ارتباط خوب و موثری برقرار کنیم.

این روزنامه در ادامه به مطالبی همچون کنترل نکردن احساسات منفی، سرعت ارتباط افراد با دیگران، به خطر افتادن شغل و سلامت، ایجاد آرامش و ارتباط خوب با دیگران، تقویت سیستم ایمنی بدن، نا امیدی و رنجش و... اشاره می‌کند.

بهینه سازی مصرف آب نیاز امروز آب شیرین کنی، نیاز فردا، شهردار تهران؛ 200 هزار خانواده در تهران به نان شب خود محتاج‌اند، و سرنوشت وزارت زنان از موضوعات دیگری است که روزنامه جام جم در صفحه اجتماعی امروز خود آن را بررسی کرده است.

روزنامه جام جم را ورق بزنیم، به گروه شوک روزنامه ایران می‌رسیم که به خبر "دسیسه زنانه برای پسران پولدار" پرداخته است، ماجرا از این قرار است که گروه از تبهکاران به پاتوق پنهان پسر جوانی در تهرانپارس با دوستان خود که دختران و پسران جوان بودند، به سرقت 40 میلیونی دست زده بودند، با دستور دادیار شعبه 14 دادسرای ناحیه 4 تهران و اعزام تیمی از پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران، شناسایی و دستگیر شدند.

دردسر تمشک جنگلی برای دو زن روستایی، شلیک‌های زنانه برای قتل پسرخاله سلطه گر، خونسردی دو زاغ زن تبهکار در شکارهای میلیونی و سرقت شبانه از اداره تئاتر، از موضوعات دیگری است که گروه شوک روزنامه ایران به آن پرداخته است.

روزنامه بعدی ما، روزنامه همشهری، در صفحه شهری امروز خود به موضوع "کاهش یک ساعته طرح زوج و فرد در ماه رمضان" پرداخته که در این باره می‌خوانیم: زمان ممنوعیت تردد در محدوده زوج و فرد پایتخت در ماه مبارک رمضان کاهش می‌یابد. این در حالی است که ساعت اتمام طرح زوج و فرد در پایتخت همزمان با ماه مبارک رمضان تغییر می‌کند.

در ادامه روزنامه نگار به مطالبی همچون کاهش یک ساعته زمان ممنوعیت تردد در محدوده طرح زوج و فرد در تهران، کاهش ساعت تردد از ساعت 19 به 18 و... اشاره می‌کند.

کودکان کار قربانیان سیاست‌های اقتصادی و اجتماعی، وضعیت بهتر دریاچه شهدای خلیج فارس نسبت به سال 93، بیش از 400 میلیارد تومان اعتبار برای مساجد شهر تهران، برج میلاد به استقبال ماه خدا رفت، از موضوعات دیگری است که روزنامه همشهری در صفحه شهری امروز خود آن را بررسی می‌کند.

از خبرهای شهر تهران، سری به روزنامه هفت صبح می‌زنیم که در صفحه پرونده روز خود به موضوع "لشگر مهندسان بیکار" پرداخته و در این باره می‌نویسد: بر اساس آمار مجمع جهانی اقتصاد، ایران در رتبه سوم پس از روسیه و آمریکا، هرسال اندکی بیش از 4 هزار مهندس از ایالات متحده کمتر تربیت می‌کند و البته بسیار بیشتر از ژاپن که یکی از قطب‌های صنعتی دنیا است.

در ادامه این روزنامه به مطالبی همچون وضعیت مهندسان بیکار در ایران، جایگاه ایران و کشورهای دیگر در تربیت مهندس، جمعیت 145 میلیون تنی روسیه و 320 میلیون تن در آمریکا و... اشاره می‌کند.

این روزنامه در صفحات پرونده روز، تازه‌های دانش و فناوری، زیر آسمان شهر و راهنمای بازار خود، موضوع‌های ناگفته‌های جدید از سقوط اتوبوس اسکانیا، در انتظار بزرگترین رویداد بازی‌های ویدئویی دنیا، متکدیان واجد شرایط پس از جمع آوری، به بهزیستی سپرده می‌شوند، ایست قلبی دومین علت مرگ تهران‌ها، یک کیلو زعفران، هم‌قیمت 35 شبکه نفت، را بررسی می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار