شمخانی: هدف تکفیری‌ها جلوگیری از تمرکز جهان اسلام بر مسئله فلسطین است

دبیر شورای امنیت ملی تاکید کرد هدف گروه‌های تروریستی در منطقه جلوگیری از تمرکز امت اسلامی بر مسئله فلسطین است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ "علی شمخانی،" دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران و نماینده مقام معظم رهبری در این شورا، در گفتگوی اختصاصی با شبکه تلویزیونی المنار با اشاره به تعریف امنیت ملی، اعلام کرد: تعریف امنیت ملی ایران با تعریف امنیت ملی در دیگر کشورها متفاوت نیست و عبارت است از هماهنگی میان سیاست‌های دفاعی، امنیتی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی بر اساس منافع ملی و امنیت ملی است.

شمخانی افزود: یکی از وظایف کمیته عالی امنیت ملی ،که رؤسای قوای سه گانه و همچنین وزرای امور خارجه و دفاع و سازمان برنامه و بودجه و فرمانده نیروهای مسلح در آن مشارکت دارند، تصمیم گیری درباره موضوعات مهم کشور است.

وی خاطر نشان کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران یکی از کشورهایی است که از بیشترین استقلال و اقتدار و ثبات و آرامش در میان کشورهای منطقه با وجود تحولات موجود برخوردار است.

دبیر شورای امنیت ملی با اشاره به تروریست ها تصریح کرد: افراط گرایان تکفیری پدیده‌ای ساختگی هستند که دولت های غربی، صهیونیست ها و استبدادگران آن را در منطقه ما به وجود آورده اند تا نیرو و توان امت اسلامی هدر دهند و مانع تمرکز جهان اسلام بر روی هدف اساسی شان که همانا مسئله فلسطین است، شوند. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار