مدیر برنامه ریزی منابع نیروی انسانی آموزش و پرورش:

اولویت استخدام در آموزش و پرورش بر اساس نیاز است/هنوز میزان نیرو برای مناطق قطعی نشده است

مدیر برنامه ریزی منابع نیروی انسانی آموزش و پرورش با اشاره به روند پیگیری آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام کرد برنامه‌ها در حال مشخص شدن است و پس از طی مراحل اداری در اختیار سازمان مدیریت قرار می‌گیرد.

سلیمی مدیر برنامه ریزی منابع نیروی انسانی آموزش و پرورش در  گفتگو با خبرنگار آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران با اشاره به روند پیگیری آزمون استخدامی این وزارت خانه اظهار داشت: در این خصوص برنامه‌ها مشخص شده و پس از تمام شدن در اختیار سازمان مدیریت قرار می‌گیرد تا تصویب شود.

وی گفت: پس از طی مراحل اداری و قطعی شدن جزئیات و نحوه برگزاری آزمون اطلاعات مورد نیاز علاقمندان بر روی سایت آموزش و پرورش قرار می‌گیرد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران پیرامون اولویت نیروهای پیش دبستانی در پذیرش این آزمون تصریح کرد: اولویت استخدام در آموزش و پرورش بر اساس نیاز است و هنوز میزان نیرو برای مناطق مختلف قطعی نشده است.

وی ادامه داد: در جذب نیرو برای دوره پیش دبستانی کسانیکه سابقه کار در این زمینه دارند در اولویت استخدامی وزارت آموزش و پرورش هستند.

سلیمی با بیان اینکه در این آزمون تنوع رشته‌های مورد نیاز بالا خواهد بود، افزود: زمانیکه جزئیات آزمون اعلام شود میزان نیاز به هر رشته در مناطق مختلف روشن می‌شود و تمام رشته‌ها می‌توانند در آزمون استخدامی آموزش و پرورش شرکت کنند.

وی یادآور شد: طی هفته‌های آینده اطلاعات نهایی در خصوص برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش بر روی سایت این وزارتخانه قرار می‌گیرد.




انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
-
س م از شهرستان بم
۱۲:۳۷ ۰۹ تير ۱۳۹۴
اگر صلاح ديديد به فكر فرزندان شهيد هم باشيد با توجه به بالا رفتن سن انها هنوز كاري ندارن
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۰:۲۱ ۲۶ خرداد ۱۳۹۴
شما را خدا از دارندگان لیسانس حوزه علمیه هم ثبت نام کنید ما چه گناهی کردیم درس حوزوی خوندیم رشته ما هیچ جا در استخدامیها نیست لیسانس ما با لیسانس الهیات و فقه و حقوق و.... دانشگاه چه فرقی داره نه اینکه ما درسای سخت تری خواندیم
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۷:۴۴ ۲۵ خرداد ۱۳۹۴
شماها دیوانه اید میخواهید معلم شوید من یک فرهنگی هستم وسه فرزند دارم و تا الان شرمنده خانواده ام هستم که نمی توانم حداقل امکانات را برایشان تامین کنم وسرم رابا افتخار به عنوان معلم بالا ببرم
Iran (Islamic Republic of)
فرشته
۱۲:۱۲ ۰۴ مرداد ۱۳۹۴
سلام.اگر آقایون معلم باشند بایستی برای بعد از ظهرهاشون شغل آزاد دیگری داشته باشند تا بتوانند امکانات مناسبی برای خانواده فراهم کنند و از طرفی از وقت های خالیشون به نحو احسن استفاده کنند.همان طور که می دانید آقایون اگر خانه نشین شوند افسرده می شوند.
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۰۹:۴۸ ۲۵ خرداد ۱۳۹۴
تو رو خدا وضعیت ما دانشجویان فرهنگیان ورودی 93 رو هم پیگیری کنید.
بر خلاف روند و قانون این دانشگاه بعد از چندین ماه هنوز ما رو استخدام نکردند و هر چقدر هم سوال میکنیم میگن مشخص نیست.
شما که به مسئولین رده بالا دسترسی دارید خواهشا ازشون بپرسید میخوان با ما چه کار کنن.
یکسال از وقتمون رفت و نمیدونیم آیندمون چی میشه
آخرین اخبار