ساری؛

درخشش ورزشکاران مازندرانی در مسابقات جهانی ورزش کارگری در ایتالیا

ورزشكاران ملي پوش كارگر مازندران در مسابقات جهاني خوش درخشيدند.

 به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، علی بابایی کارنامی مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان مازندران از درخشش کارگران مازنی در مسابقات جهاني ورزش کارگری ایتالیا خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل، علی بابایی کارنامی مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان مازندران با اشاره به حضور موفق ورزشكاران كارگر مازندرانی در تيمهاي ملي كارگران كشور در مسابقات جهاني ورزش کارگری ایتالیا اظهار داشت: با دیگر شاهد افتخار آفريني ورزشکاران کارگر مازندران در سطوح مختلف هستیم و این مهم باعث افتخار و سربلندی ماست.

وی افزود: با توجه به شرايط و محدوديت اعزام تيمهاي ملي ورزش كارگري كه فقط در هشت رشته ورزشي شركت كننده داشته به موفقيتهاي قابل توجه اي دست پيدا كرده ايم که سهم استان مازندران 20 ورزشکار کارگر بود.

بابایی کارنامی خاطرنشان کرد: زحمات زیادی در زمینه ورزش کارگران کشیده شده است که گل سر سبد آن را می توان به اولین المپیاد ورزشی کارگران کشور ومسابقات جهانی ورزش کارگران در ایتالیا اشاره کرد که مازندران سهم بسزایی در آن داشته و خواهد داشت.

وی با اشاره به شکوفایی ورزش کارگران در استان مازندران در سالهای اخیر خاطرنشان کرد: این اداره کل طی اجرای برنامه های دقیق و مستمر در این حوزه توانسته به این موفقیت ها دست پیدا کند.

بابایی کارنامی تصریح کرد: زحمات شبانه روزی هیئت های ورزشی کارگران استان مازندران و در رأس آن آقای دزائی پور بسیار جای تقدیر دارد و همچنین دست تمامی ورزشکاران کارگر مازنی را بابت همه زحمات می بوسیم.

وی با اشاره به نتایج مسابقات جهانی ورزش کارگری در ایتالیا و درخشش کارگران مازندرانی افزود: در رشته جودو یک طلا و یک برنز توسط آقایان رستمی و احمدی بدست آمد و در کشتی فرنگی و ساحلی نیز آقای صابر امام قلی پور به ترتیب به مدالهای برنز و طلا دست یافت و همچنین دو والیبالیست مازنی در والیبال ساحلی به نایب قهرمانی رسیدند و تیم فوتبال نیز با درخشش خیره کننده مربی و 10 بازیکن مازندرانی خود به مقام قهرمانی رسیدند که بسیار جای تقدیر و خدا قوت دارد.

انتهای پیام /گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.