20 افسر صهیونیست در حمله نیروهای یمنی به پايگاه هوايی خالد کشته شدند

یک پایگاه خبری آمریکایی فاش کرد 20 افسر صهیونیست و بیش از 60 نظامی سعودی بر اثر اصابت موشک اسکاد ارتش یمن به پایگاه هوایی خالد عربستان کشته شدند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه آمریکایی «وترنز» فاش کرد: علاوه بر فرمانده نیروی هوایی عربستان ، حدود 20 افسر صهیونیست و بیش از 60 افسر و سرباز سعودی بر اثر اصابت موشک اسکاد ارتش یمن به بزرگترین پایگاه هوایی خمیس مشیط در استان عسیر عربستان، که شانزدهم خرداد ماه شلیک شد، کشته شدند. 

این پایگاه آمریکایی با تأیید کشته شدن عده ای از افسران صهیونیست و افسران و سربازان سعودی، افزود: افسران اسرائیلی برای کمک به ارتش سعودی در پایگاه هوایی خالد بن عبد العزیز مستقر بودند. افسران اسرائیلی به تهیه طرحهای حمله به مناطق مختلف یمن با سلاحهای ممنوع بین المللی ساخت اسرائیل کمک می کردند.

وترنز نوشت: موشک اسکاد به دقت به هدف خود اصابت کرده  و بر خلاف ادعای عربستان،  رهگیری و سرنگون نشده بود.

این پایگاه اینترنتی خبری آمریکایی نوشت « محمد الشعلان،» فرمانده نیروی هوایی، بر اثر اصابت موشک اسکاد یمن به پایگاه هوایی خالد کشته شد.

وترنز ادامه داد:منابع سعودی مستقر در نیویورک نیز کشته شدن الشعلان را در این پایگاه تأیید کردند و اعلام کردند جسد الشعلان و افسران و سربازان بر اثر این حمله موشکی سوخته بود.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
طاهر
۱۰:۲۷ ۳۰ خرداد ۱۳۹۴
کشته شدن مسلمانان یمن و عربستانی برای سران ریاض مهم نیست ولی کشته شدن صهیونیست ها غم بزرگی را بر دل شاهزادگان خواهد گذاشت. زیرا برادران تنی خود را از دست داده اند.
آخرین اخبار