طاهری :برای تیم های پایه از برانکو برنامه خواستیم

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت :با توجه به اینکه تمرکز اصلی ما بر روی لیگ برتر است اما از برانکو خواستیم تا برنامه های لازم برای تیم های پایه را نیز به باشگاه ارائه دهد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ علی اکبر طاهری در خصوص جلسه روز گذشته با برانکو اظهار داشت :با توجه به اینکه زمان زیادی تا شروع فصل آتی نداریم بر همین اساس با هماهنگی که از طریق رابط برانکو به عمل آمد توانستیم روز گذشته جلسه ای را با سرمربی تیم برگزار کنیم تا در مورد برنامه های وی به بحث و تبادل نظر بپردازیم. 

وی بیان کرد :برانکو مربی خوب و قابل قبولی است و در خصوص ارکان باشگاه از جمله کمیته انضباطی و کمیته فنی نیز تاکیدات لازم صورت گرفت و در حال حاضر با توجه به شرایط خاصی که داریم قرار شد تمرکز اصلی ما بر روی لیگ برتر باشد و در نهایت برای تیم های پایه نیز برنامه های لازم را داشته باشیم .به همین خاطر از برانکو خواستیم که برای فصل آتی برنامه های خود را نسبت به تیم های پایه نیز به باشگاه ارائه بهد چرا که نگاه ما بلند مدت خواهد بود و درصدد هستیم تا پرورش بازیکن را در راس کار خود قرار دهیم.

طاهری بیان کرد :تمرکز اصلی ما در ابتدا بر روی لیگ برتر خواهد بود و به طور حتم برای تیم های پایه نیز کار های لازم را انجام خواهیم داد .
با توجه به جلسه ای که با حضور اعضای هیات مدیره از جمله حسین عبدی صورت گرفت، توانستیم در خصوص برنامه ابتدایی برانکو به تعاملاتی برسیم و با توجه به هماهنگی که انجام گرفت قرار شد، یکسری از بازیکنان را برای فصل بعد قطعی ببندیم و در مورد بازیکنان دیگر نیز قرار شد مطالعه های لازم صورت بگیرد .به طور حتم جلسات مستمری را برای روزهای آینده خواهیم داشت تا بتوانیم نیروهای مدنظر برانکو را سریعا جذب کنیم. 

وی افزود :تمرینات طبق برنامه امروز بعد از افطار انجام می شود و در خصوص اردو نیز به جمع بندی نهایی رسیدیم و به دنبال اقدامات اعزام هستیم.
 
وی در خصوص بحث حامی مالی عنوان کرد :در مورد کارهای مالی نیز هیات مدیره در حال انجام برخی رایزنی‌ها هستند و بخشی از آن صورت گرفته و درصدد هستیم تا بخش دیگر نیز به وقوع بپیوندد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار