فیلمی که اولویت اکرانش در استان‌هاست

تهیه‌کننده فیلم «عصر یخبندان» از اکران این فیلم در استان‌ها خبر داد.

به گزارش گروه وبگردي باشگاه خبرنگاران به نقل از ایسنا ، منصور لشکری قوچانی افزود: هرچند اکران فیلم ما در تهران از روز 3 تیر ماه آغاز می‌شود، اما اکران فیلم را در استان‌ها آغاز کرده‌ایم.

وی اضافه کرد: طبق قراردادی که با استان‌ها داشتیم و از آنجا که قرار بود فیلم همزمان با ماه مبارک رمضان اکران خود را آغاز کند، به وعده خود عمل کردیم و فیلم با شروع ماه رمضان نمایش عمومی خود را در استان‌ها آغاز کرده است.

لشکری قوچانی ادامه داد: می‌خواستیم به یمن ماه رمضان اکران فیلم خود را آغاز کنیم که این اتفاق در استان‌ها افتاده است.

این تهیه کننده سینما مهمترین رکن تبلیغ و اطلاع رسانی فیلمش را اطلاع رسانی از طریق مردم دانست و گفت: هرچند پیش از این اعلام کرده‌ام از نظر مالی از هر گونه کمکی برای تبلیغ فیلم استقبال می‌کنم اما همچنان اطلاع رسانی از طریق دهان به دهان را مهمترین رکن اطلاع رسانی فیلم می‌دانم.

به گزارش ایسنا، «عصر یخبندان» آخرین ساخته مصطفی کیایی بعد از «خط ویژه» است و در جشنواره فجر مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت و یکی از فیلم‌های پرمخاطب نظرسنجی مردمی بود.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: در «عصر یخبندان» خارپشت‌ها تصمیم گرفتند رنج خارهای یکدیگر را تحمل کنند اما کنار هم باشند و به هم گرما بدهند، خارپشت‌ها تنها جاندارانی بودند که در «عصر یخبندان» زنده ماندند.

بهرام رادان، مهتاب کرامتی، آنا نعمتی، سحر دولتشاهی، محسن کیایی، مینا ساداتی و فرهاد اصلانی ...، با حضور ژاله صامتی بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

عوامل این فیلم عبارتند از: نویسنده و کارگردان: مصطفی کیایی، مدیر فیلمبرداری: مهدی جعفری، تدوین: نیما جعفری جوزانی، طراح صحنه: حجت اشتری، طراح لباس: نگار نعمتی، طراح گریم: سودابه خسروی، صدابردار: امیر نوبخت حقیقی، صداگذاری: سید علیرضا علویان، دستیار اول کارگردان: هومن خواجه نوری، مدیر برنامه ریزی: رضا بختیاری نیک، برنامه ریز: محمد ثقفی، موسیقی: آرمان موسی پور، عکاس: محمد مهدی دلخواسته، جانشین تولید و مدیر تدارکات: سجاد رحیمی، مشاور رسانه‌ای: سام بهشتی، فیلم پشت صحنه: میلاد کیایی، مدیر تولید: مجید کریمی، تهیه‌کننده :منصور لشکری قوچانی.

این فیلم از روز 3 تیر ماه در گروه سینمایی استقلال اکران خود را در تهران آغاز می‌کند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار