انتشار کاریکاتورهای موهن به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) از تلویزیون هلند

نماینده اسلام‌ستیز پارلمان هلند اعلام کرده است امروز کاریکاتورهای موهن به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) را در تلویزیون این کشور منتشر خواهد کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه آر.تی.ای ایرلند، "خیِرت ویلدِرس،" نماینده اسلام‌ستیز پارلمان هلند اعلام کرد امروز کاریکاتورهای موهن به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) را از تلویزیون این کشور منتشر خواهد کرد.

حزب متبوع این نمایندۀ اسلام‌ستیز، به نام "حزب آزادی" در بیانیه‌ای مدعی شده این حرکت موهن در راستای اصولی موسوم به اصول آزادی بیان انجام خواهد شد. در این بیانیه همچنین از تکرار پخش کاریکاتورها در روزهای 24 ژوئن و 3 ژوئیه از تلویزیون هلند صحبت شده است.

ویلدرس و حزب آزادی چندی پیش از پارلمان هلند خواسته بودند مجوز برپایی نمایشگاه کاریکاتورهای موهن را در این کشور صادر کند. پیش‌تر، سفارتخانه‌های هلند در کشورهای مسلمان در خصوص هر گونه اقدامی که در راستای اهانت به مقدسات دین مبین اسلام از سوی مقام‌ها و فعالان رسانه‌ای انجام می‌شود، هشدار داده بودند.

در اوایل فروردین سال 1387، خیرت ویلدرس پس از مدت‌ها جنجال رسانه ای، فیلمی ضد اسلامی را با نام فتنه (Fitna) منتشر کرد که در آن به توهین و بی‌احترامی به مقدسات دین روشنگر اسلام پرداخته بود. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
نادر
۰۰:۴۲ ۳۱ خرداد ۱۳۹۴
خدا لعنتشان کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۸ ۳۰ خرداد ۱۳۹۴
این ها اگر بداند خداوند جهان هستی را به خاطر پیامبر ما خلق کرده است چنین کار های نمی کردند
آخرین اخبار