در مراسم معارفه شورایاران غرب تهران عنوان شد:

آغاز مطالعات سند توسعه محلات منطقه 21/ شورایاران غرب تهران با مدیران شهری در قالب یک تیم کار کنند

شهردار منطقه 21 در جلسه معارفه شورایاران محلات 13 گانه این منطقه بر همکاری متقابل و تیمی شورایاران و مدیران شهری جهت ارائه خدمات بهینه به شهروندان در سطح محلات تأکید کرد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در ابتدای این جلسه هر کدام از شورایان محلات، به معرفی و بیان دیدگاه‌های خود در زمینه تعامل و همکاری متقابل و مثبت با مدیران منطقه‌ای جهت داشتن محله‌ای پویا و آباد پرداختند و به تعدادی از مشکلات و معضلات موجود در محله خود اشاره داشتند.

در ادامه جمال بافرانی شهردار منطقه 21 با اشاره به آغاز فعالیت دوره چهارم شورایاری محلات افزود: در این دوره طبق تأکیدات مدیریت کلان شهر تهران، تمامی تعاملات و همکاری‌های شورایاران با مدیران شهری مرحله به مرحله طبق آیین نامه‌ها و دستورالعمل‌های مشخص شده از سوی شهرداری تهران انجام خواهد شد تا شاهد هیچگونه تنش، عدم شفافیت در انجام وظایف محوله، ناهماهنگی و دیگر مشکلات موجود در سنوات گذشته نباشیم.

وی با بیان اینکه اگر شرح وظایف و تکالیف به درستی و در چارچوب‌های معین و مدون تدوین شود، شاهد ارائه بیشترین خدمات به شهروندان با کمترین اختلاف نظرات خواهیم بود متذکر شد: جلسات ماهیانه با شورایاران باید طبق برنامه ریزی‌های منسجم و به صورت منظم و بدون وقفه با حضور تمامی معاونان و شهرداران نواحی برای رفع مشکلات و معضلات موجود در محلات 13 گانه منطقه برگزار شود، تا با تعامل و همکاریهای دو جانبه تصمیمات درست و عملیاتی جهت پیشبرد اهداف سازمانی اتخاذ شود .

به گفته شهردار منطقه 21 شورایاران در دوره جدید با مدیران منطقه‌ای در قالب یک "تیم" همکاری خواهند داشت تا به دور از حاشیه و درگیری و با تلاش و همدلی دو سویه بیشترین خدمت را به شهروندان منطقه ارائه دهند.

وی در ادامه خطاب به شهرداران نواحی گفت: در دوره جدید، شهرداران نواحی باید بیش از گذشته با شورایاران در فضایی دوستانه و صمیمانه، تعامل و همکاری داشته باشند، چرا که هر کدام از نواحی بیشترین ارتباط را با محلات خود دارند و قطعا در احصا، بررسی و رسیدگی به مشکلات و معضلات محلات ناحیه خود صاحب صلاحیت بیشتری هستند.

شهردار منطقه 21 در ادامه ضمن اشاره به بازدیدهای گام به گام از سطح محلات 13 گانه منطقه این امر را در راستای نگهداشت شهر و همچنین ارتقای سطح کیفی معیشت شهروندان محلات دانست و بیان کرد: تمامی تلاش ما این است که در رسیدگی به محلات عدالت و مساوات را رعایت کرده، اما محلات غیر برخوردار نیاز به رسیدگی ویژه و بیشتری دارند، چرا که محلات غیر برخوردار باید از لحاظ امکانات و شرایط رفاهی با محلات برخوردار یکسان باشند و این امر غیر قابل اجتناب خواهد بود.

بافرانی با تأکید بر اینکه در سال جاری طبق دستور مدیریت کلان شهر تهران، تمرکز مدیران منطقه‌ای اتمام پروژه‌هایی با پیشرفتی بالغ بر 50 درصد است، متذکر شد: هیچ پروژه جدیدی اعم از ضروری یا غیر ضروری در منطقه آغاز نخواهد شد و اعتبارات جاری صرفا در راستای اتمام و بهره برداری از پروژه‌های در دست احداث هزینه خواهد شد.

شهردار منطقه 21 از پیگیری سند توسعه محلات 13 گانه منطقه خبر داد و افزود: مطالعات در راستای پیگیری سند توسعه محلات آغاز شده است و تمامی تلاش ما اینست که بر اساس این سند، نیازهای محلات احصاء شود و بر اساس نیازمندی محلات، بودجه بندی صورت گیرد که این امر کاری پیچیده و وقت گیر است اما در صورت انجام نتایج مثمر ثمر و با ارزشی را در راستای توسعه و آبادانی محلات به همراه دارد.

وی در پایان ضمن ابراز خشنودی از حضور در جمع شورایاران از دلسوزی و همدلی آنها قدردانی و تصریح کرد: مدیران منطقه‌ای از هیچگونه کمک و مساعدتی در راستای خدمت رسانی به شهروندان دریغ نخواهند کرد چرا که همه ما خادمین مردم هستیم و باید از تمامی توان، دانش و تجربه خود برای عملیاتی کردن وعده‌های مدیریتی خود بهره برده تا منطقه‌ای رو به رشد و آباد با شهروندانی با نشاط داشته باشیم و این امر جز با همکاری و همیاری دو جانبه میان مدیران شهری و شورایاران محقق نخواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار