مقتدی صدر، ابوبکر بغدادی را به مرگ تهدید کرد

رهبر جریان صدر عراق در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن انفجار انتحاری در مسجد امام صادق (ع) در کویت، رهبر گروه تروریستی داعش را تهدید و وی را "نادان" خطاب کرد.


به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران به نقل از ایسنا: به نقل از پایگاه خبری المسله، مقتدی صدر، رهبر جریان صدر عراق در بیانیه‌ای خطاب به ابوبکر بغدادی، رهبر گروه تروریستی داعش گفت:یا از خدا بخواه که به تو حکمت عطا کند یا اینکه ما کار تو و حامیانت را با شمشیر و سلاح فیصله خواهیم داد و تو را سنگسار می‌کنیم و تو و تروریست‌هایی که خردهای عقب مانده دارند و به اسلام به عنوان دین کشتار و ترس و وحشت می‌نگرند، طرد خواهیم کرد.

وی خطاب به رهبر داعش عنوان داشت: شما با این کارهایتان، سه قطب نحس اسرائیل، آمریکا و انگلیس را شاد می‌کنید و تحت نظارت آن‌ها عمل می‌کنید و دستور کارهای آن‌ها را چه دانسته و چه ندانسته اجرا می‌کنید.

وی خطاب به رهبر داعش گفت: چه کسی این حق را به تو داده مسجد امام صادق (ع) را در کویت و نمازگزاران نماز جمعه را هدف بگیری؟ تو مساجد و نمازگزاران را منفجر می‌کنی اما تل آویو را رها کرده‌ای تا در امنیت باشد و این شکست آشکار است تو و حامیانت در کویت و در تونس و حتی در فرانسه فساد کردید و دشمن واقعی را پشت سر رها کردید.ای نادان، صرفا بازیچه‌ای به دست استعمار ظالم شده‌ای.

مقتدی صدر خاطرنشان کرد: ما تمامی اقدامات تروریست‌ی بالاخص اقدام شما داعشیان علیه نمازگزاران در کشور همسایه کویت را محکوم می‌کنیم و به برادران مجاهد خود در عراق سفارش می‌کنیم تا اقدامات جهادی راعلیه پیروان تو تشدید کنند تا توبه کنید اما گمان نمی‌کنم که خداوند امثال شما را ببخشد.

وی همچنین در بیانیه خود از شیعیان کویت خواست تا میان سنی‌های میانه‌رو و سنی‌های تروریست تفاوت قائل شوند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Germany
هادی
۱۹:۴۸ ۱۰ تير ۱۳۹۴
کاش ما مسلمانان در نظراتمان درباره این سگ های کثیف نام دولت اسلامی را بکار نمیبردیم تا نام اسلام نجس نشود و به جای ان نام دولت سگهای کثیف عرب امریکا وصهیونیست را بکار ببریم تا به قدرت اسلام همچون علی در فتنه خوارج تمام این سگان نجس را هلاک کنیم- گروه سکعا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۹ ۰۷ تير ۱۳۹۴
با سلام داعش باید به درک واصل شود
Iran (Islamic Republic of)
محسن ایرانی
۰۷:۱۴ ۰۷ تير ۱۳۹۴
با سلام
اینها مسلمان نیستند بلکه انسانهای دنیا پرستی هستند که هیچ کجا جایی ندارند.یادمان باشد اسلام دین دوستی ومحبت و وفاداری وبرادری است نه جنگ وخون ریزی .
زنده باد رهبر مسلمین جهان
زنده باد مسلمین جهان
Iran (Islamic Republic of)
ممد حسن
۰۴:۲۸ ۰۷ تير ۱۳۹۴
این تیکه اش عالی بود

ای نادان، صرفا بازیچه‌ای به دست استعمار ظالم شده‌ای
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۱:۱۶ ۰۷ تير ۱۳۹۴
سید تورو به جدت قسم بزن نسل داعشیا رو از زمین بکن که خداوند یاریتان خواهد کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۲ ۰۶ تير ۱۳۹۴
توبه کنند؟ اینها مشتی حیوان هستند اگر فکر توبه توی سر داشتند که دست به این کارها نمیزدند.