سردار فضلی:

دشمن در صورت حماقت پشیمان می‌شود

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز 1547 گردان بیت‌المقدس به‌علاوه گردان‌های امام حسین(ع) و امام علی(ع) آماده هستند تا از کشور در هر شرایطی دفاع کنند؛ لذا امیدواریم دشمن حماقت نکند.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، سردار سرتیپ پاسدار علی فضلی جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین درباره تهدیداتی که متوجه نظام اسلامی است، گفت: همان‌گونه که مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)در دانشگاه امام حسین(ع) تکلیف نیروهای مسلح را مشخص کردند، رزمندگان ما در تمامی طول روز و شب، در زمین،هوا و دریا دشمن را رصد می‌کنند.

وی افزود: بواسطه اندوخته‌ها و تجربیات فراوانی که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی ایران و به‌ویژه دریادلان بسیجی که هر روز به عمق سازماندهی و ساختارشان توجه بیشتری می‌شود، در اختیار دارند، شرایط به گونه‌ای نخواهد بود که دشمنان جرأت تعرض داشته باشند، زیرا همان‌گونه که عنوان شد رزمندگان اسلام همواره فعالیت‌های آنان را رصد می‌کنند تا به هرگونه تعرضی، پاسخی مناسب دهند.

سردار فضلی اظهار داشت: امروز یک هزار و 547 گردان بیت‌المقدس به‌علاوه گردان‌های امام حسین(ع) و امام علی(ع) آماده هستند تا از کشور در هر شرایطی دفاع کنند؛ بر این اساس امیدواریم دشمن حماقت نکند، چراکه در غیر این‌صورت از حماقت خود پشیمان خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۲ ۰۷ تير ۱۳۹۴
ایران دوستت داریم وازت حمایت می کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۰ ۰۷ تير ۱۳۹۴
ایران دوستت داریم و حمایت می کنیم
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۱۵:۰۴ ۰۷ تير ۱۳۹۴
ما هم دوشادوش برادران بسیجی و ارتشی و سپاهی خود در برابر هر دشمنی خواهیم ایستاد...
Iran (Islamic Republic of)
كيوان
۱۴:۲۲ ۰۷ تير ۱۳۹۴
اي وللللللللللللللل الله اكبر هورا
آخرین اخبار