قاتل ایران در راه پرسپولیس

ضرغام اسماعیل بازیکن تیم ملی فوتبال عراق از مسیر تورینو به پرسپولیس می آید.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ مسئولان باشگاه پرسپولیس تهران در صورتی که برای پست دفاع چپ خود با مهرداد جماعتی بازیکن تیم فولاد خوزستان به توافق نرسند، به دنبال جذب ضرغام اسماعیل داود القریشی بازیکن عراقی خواهند رفت.

مدافعی چپ پا و خوش تکنیک که در جدال تیم های ملی فوتبال ایران و عراق در جام ملتهای آسیا 2015 به میزبانی استرالیا، با درخشش خود و زدن گل سوم به ایران یکی از عوامل اصلی حذف تیم ملی فوتبال کشورمان در ضربات پنالتی شد.

به نظر می رسد تیم پرسپولیس با جذب این عراقی می تواند جانشین مطمئنی برای مهرداد پولادی پیدا کند، چرا که با رفتن این بازیکن به تیم الشحانیه قطر در فصل گذشته سرخ پوشان از این منطقه ضرر زیادی دیدند.

این بازیکن در 94 بازی که پیراهن تیم شرطه عراق را به تن داشته است توانسته 17 گل به ثمر ربرساند. در عرصه فوتبال ملی نیز 27 بار پیراهن عراقی ها را به تن کرده و موفق به زدن 2 گل ملی شده است.2 قهرمانی لیگ عراق به همراه شرطه، مقام چهارم جام جهانی جوانان در سال 2013 و مقام چهارم جام ملتهای 2015 آسیا در کارنامه افتخارات ضرغام اسماعیل به چشم می خورد.

قابل ذکر است که باشگاه های معتبری چون تورینو ایتالیا و باسل سوییس خواستار به خدمت گیری این مدافع عراقی شده اند و در حال حاضر پرسپولیس برای جذب وی باید با این تیم های های قدرتمند فوتبال اروپا رقابت کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیرعلی
۱۲:۲۷ ۰۸ تير ۱۳۹۴
پرسپولیس قلب بچه های لرستان