رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت گوسفندی:

گوشت گران شد / هر کیلو گوشت 29 هزار تومان

ملکی با اشاره به اجرای طرح پیش سرد کردن گوشت گفت: با توجه به اینکه به دلیل پیش سرد شدن وزن گوشت کاهش می‌یابد این امر موجب شده تا قیمت هر کیلو گوشت بین هزار تا هزار و 500 تومان افزایش بیابد.

علی اصغر ملکی رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت گوسفندی در گفتگو با خبرنگار حوزه تجارت گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اجرای طرح پیش‌سرد کردن گوشت از دیروز گفت: این امر موجب افزایش  1000 تا هزا رو 500 تومانی گوشت قرمز شد.

وی افزود: بر اساس این طرح لاشه گوسفند به مدت 24 ساعت در دمای  4 الی 5 درجه زیر صفر قرار می‌گیرد.

به گفته ملکی مسئولین سازمان دامپزشکی با توجه به مشاهده مواری از تب کریمه کنگو تصمیم به اجرای طرح پیش سرد کردن گوشت گرفتند.

وی ادامه داد: با قرار دادن گوشت در این دما وزن آن 500 تا 700 گرم کاهش می‌یابد اما قرار دادن گوشت در این دما موجب میکروب‌زدایی و افزایش بهداشت گوشت می‌شود.

وی با اشاره به قیمت گوشت در بازار گفت: هم اکنون گوشت قیمت 25 هزار و 500 تا 26 هزار تومان به مغازه‌دار عرضه می‌شود و در واحدهای صنفی به قیمت 29 تا 29 هزار و 500 تومان هر کیلو شقه بدون دنبه به فروش می‌رسد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سردرگم
۱۲:۰۸ ۰۸ تير ۱۳۹۴
درحال حاضر به هرحال گوشت عامل بیماری زا محسوب می شود وموجب اشاعه بیماری می گردد باید ارزان شود نه گران .جالب است که در کشور ما هم خشکسالی باعث گرانی می شود هم ترسالی .هم عامل بیماریزا هم سلامتی،هم گران شدن نفت وهم ارزان شدن نفت،بالاخره مردم متوجه نشدند که چه عواملی میتواند باعث ارزانی شود.
آخرین اخبار