مصاحبه بازیکنان و سرمربیان پس از بازی؛

کواچ: اشتباهات زیاد علت شکستمان شد / معروف: لهستان مستحق پیروزی بود / وزیر ورزش: هنوز به صعود امیدواریم

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: در بازی امشب مقابل لهستان مرتکب اشتباهات فراوانی شدیم و حریف از این فرصت استفاده کرد و توانست ما را شکست بدهد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، اسلوبودان کواچ، سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از شکست 3 بر یک تیمش مقابل لهستان اظهار داشت: اشتباهات زیادی در ست دوم و سوم داشتیم و همین امر باعث پیروزی حریف شد.

وی ادامه داد: وقتی با تیم قدرتمندی مثل لهستان بازی داریم باید کم‌اشتباه باشیم، اما امشب اینچنین نبودیم. ما باید از انرژی تماشاگران استفاده می‌کردیم، اما این اتفاق هم نیفتاد.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران در مورد استفاده از عبدالرضا علیزاده به عنوان لیبرو دوم تیمش گفت: علیزاده در تمرینات و در توپ‌گیری‌ها بسیار خوب کار کرده بود. ما می‌خواستیم از هر شانسی برای تغییر نتیجه بازی استفاده کنیم ولی وقتی نتیجه نگرفتیم دوباره مهدی مرندی را به زمین برگرداندم.



معروف:لهستان مستحق پیروزی بود
 کاپیتان تیم ملی والیبال ایران گفت: لهستان برنده اول و آخر این دیدار بود.
 سعید معروف در مورد شکست 3 بر یک ایران مقابل قهرمان جهان گفت: به تیم لهستان تبریک می‌گویم. لهستانی ها در این بازی بدون اشتباه عمل کردند و یکی از بهترین بازی های لیگ جهانی را تاکنون انجام دادند.

وی ادامه داد: ما تحت فشار زیادی بودیم و کار بیشتری نمی‌توانستیم انجام دهیم.چرا که حریف از هر لحاظی در شرایط بهتری قرار داشت.

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران افزود: لهستان با انجام بازی خوب باعث شد تا ما اشتباهات بیشتری را مرتکب شویم و در هر صورت این لهستان بو که به پیروزی می رسید چرا به خوبی توانسته بود بازی را به دست بگیرد.


علیزاده: بازی مقابل قهرمان جهان حساسیت بالایی دارد
 لیبروی تیم ملی والیبال کشورمان گفت: در مقابل تیمی شکست خوردیم که عنوان قهرمانی جهان را به همراه دارد.

 عبدالرضا علیزاده پس از شکست در مقابل تیم لهستان گفت: لهستانی‌ها خیلی خوب بازی کردند و سرویس زدند که با همین شرایط هم توانستند به پیروزی برسند.

وی افزود: ما مقابل تیمی بازی کردیم و شکست خوردیم که قهرمان جهان است. بازی قبلی‌مان مقابل لهستانی‌ها نیز به ست پنجم کشیده شد و این نشان از قدرت بالای آنها دارد.

لیبروی تیم ملی والیبال گفت: ما هنوز شانس صعود داریم. و بازی مقابل روسیه را نباید فراموش کنیم.

گودرزی: هنوز به صعود امیدواریم

محمود گودرزی وزير ورزش و جوانان که برای دادار بازی ایران و لهستان به ورزشگاه 12 هزار نفری رفته بود پس از شکست ایران گفت: از اينكه همه اعضای تیم ملی والیبال تلاش خود را انجام دادند به آن ها تبريك ميگویم اما فراموش نکنیم که هر بازی دو رو دارد و باختن یکی از آن هاست اما هنوز به صعود اميدوار هستیم و نباید امیدمان را ازدست بدهیم.



آنتیگا: تیم ایران بسیار قدرتمند بود و از پیروزی مقابل این تیم بسیار خوشحالم

سرمربی تیم ملی والیبال لهستان گفت: همانطور که کاپیتان تیم ما گفت مقابل ایران بهترین بازی خود را ارائه کردیم . استفان آنتیگا سرمربی فرانسوی تیم ملی والیبال لهستان در مورد پیروزی 3 بر یک تیمش مقابل ایران در هفته هفتم لیگ جهانی والیبال اظهار داشت: همانطور که کاپیتان تیم ما گفت بهترین بازی خود را ارائه کردیم و پیروزی زیبایی بود. از این بابت بسیار خوشحالم.

سرمربی تیم والیبال لهستان با اشاره به قدرت تیم ملی والیبال ایران، افزود: تیم ایران بسیار قدرتمند است و با وجود جو سالن آزادی شکست دادن این تیم بسیار دشوار به نظر می‌رسید.

وی در مورد استفاده از جاکوب یاروش قطرپاسور دوم تیمش گفت: او عالی بازی کرد و شب بسیار خوبی را پشت سر گذاشت. یاروش سال قبل نیز در برزیل عملکرد خوبی برای ما داشت. او نشان داده که هر روز بهتر و بهتر خواهد شد.

آنتیگا گفت: صعود آمریکا به مرحله بعدی تقریبا مسجل شده است. باید بگویم آنها تیم خوبی هستند و قطعاً هفته آینده برای گرفتن یک یا دو ست از ما به لهستان نمی‌آیند. همه تیم‌ها در حال حاضر خسته هستند و ما باید برای آخرین بازی مرحله گروهی مقابل آمریکا از تمام انرژی خود استفاده کنیم. ما انگیزه زیادی داریم تا به مرحله بعد و فینال صعود کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تیم ایران در ست اول خوب بازی کرد و من از ست دوم از فابین ژزکا پاسور دوم تیمم استفاده کردم. از او کاملاً راضی هستم، چون تمام تلاشش را کرد. دریافت‌های تیم‌ ما در این بازی به خوبی انجام شد و توانستیم بازی را ببریم.





انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۷:۰۴ ۰۹ تير ۱۳۹۴
مرندی کجا خوب بازی میکنه اصلا جاگیریش خوب نیست همش زیر دست و پا بازیکناس به نظر من دوتا بازی بعد رو باید علیزاده بازی کنه
-
hami
۱۹:۲۸ ۰۸ تير ۱۳۹۴
واقعا دم بچه های والیبال گرم . ی نکته اینکه همیشه تو همه ی تیم های ملی ایران مشاهده میشه اینه که بازیکنان ما در چندتا بازی پشت هم از نظر بدنی کم میارن تیم واقعا خسته بود واسه همین تو دفاع روی تور جا میموند جو روانی طوری بود که هیچ کدومشون تمرکز نداشتن و روز بازیشون نبود امیدوارم تو بازی با روسیه جبران بشه.
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۳:۳۵ ۰۸ تير ۱۳۹۴
با تشکر از بچه های تیم ملی.به نظر من کواچ در حدو اندازه های تیم ملی ما نیست مابه یه نفر مسل ولاسکو نیاز داریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۵ ۰۸ تير ۱۳۹۴
مربی لهستان خوب بچه هی تیم مارا آنالیزکرده بود ولی مانتوانستیم نقات قوت وضعف آنهارا بخوبی شناسایی کنیم
Iran (Islamic Republic of)
اسماعیل
۱۲:۰۸ ۰۸ تير ۱۳۹۴
ممنون از زحمات والیبالیستهای عزیز چون وقتی لهستان برنده شداز خوشحالی زیاد انگار قهرمان جهان شده این نشان از قدرت والیبال ایرات
-
علی محمدی
۱۱:۵۱ ۰۸ تير ۱۳۹۴
بخدا این بچه ها ای ول داره چرا ملت این اینقدر نا شکرند مگر تو این چهل سال والیبال ایران پیشرفت داشته همینقدر که این بچه های گل شادی اوردن برای ملت بس نیست ترو خدا باخت رو گردن این و اون نیاندارید عوض تشکر کردنه پس بازی اولشونو بردن کسی نگفت دستتون درد نکن بازی همینه برد و باخت داره همین که از کره و ژاپن پیش هستیم برا ما خوبه بچه های گل تیم والیبال دستتون درد نکنه
Kazakhstan
حمید
۱۱:۳۰ ۰۸ تير ۱۳۹۴
این کاملا واضح بود که کل تیم و کواچ با هم درگیر بودند اینکه از توی زمین به کادر فنی دیکته میشه کدوم بازیکن بیاد بیرون و کدوم بازیکن بره داخل زمین خیلی خنده داره .
Iran (Islamic Republic of)
نوید
۱۱:۱۷ ۰۸ تير ۱۳۹۴
بچه ها در این دیدار منسجم نبودند و در زدن سرویس ها مشکل داشتیم .میرزا جان پور عالی بازی می کند اما در زدن سرویس مشکل دارد. پیشنهاد می شود وقتی از نظر امتیاز فاصله کمی با تیم مقابل داریم از سرویس های ساده و نه سرعتی استفاده کنیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۲ ۰۸ تير ۱۳۹۴
ای کاش یکی به بعضی بازیکنا میگفت ، آقا روضتون و قضئ میکردین ،گیج نزنین!!!
Netherlands
مبین
۱۱:۰۲ ۰۸ تير ۱۳۹۴
یعنی عاشق هموطنامم , همه کارشناس والیبال شدن و مقصر رو هم تعیین کردن ....... خجالت بکشین بذارین تیم کار خودشو بکنه , مگه قراره همیشه برنده باشیم که اینجوری به عبادی پور و کواچ و صنوبر توهین میکنین
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۰:۵۴ ۰۸ تير ۱۳۹۴
علت شکست ظرفیت پایین بازیکنای ما هست، یک امتیاز هم عقب باشن اون هم از اول بازی ...میخوان گریه کنن..مثل مرد بازی کنید..حالا برد و باخت چه اهمیتی داره؟ بازی هست دیگه
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۱۰:۲۳ ۰۸ تير ۱۳۹۴
بیشتر ازسرویس بچه ها استرس میگرفتم تاسرویس اونها ،بهرحال خسته نباشید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۳ ۰۸ تير ۱۳۹۴
بیشتر ازسرویس بچه ها استرس میگرفتم تاسرویس اونها ،بهرحال خسته نباشید.
Iran (Islamic Republic of)
reza
۱۰:۱۷ ۰۸ تير ۱۳۹۴
دوستان جنبه باخت هم داشته باشیم...واقعا دستشون درد نکنه....بچهای تیم ملی الان خودشون بیشتر ناراحتن....امیدوارم روز به روز بهتر شن....
Iran (Islamic Republic of)
رحمان
۱۰:۰۹ ۰۸ تير ۱۳۹۴
یادمان باشد دو روز قبل بازی سختی مقابل این تیم داشتیم و نزدیک به 3ساعت طول کشید بچه های تیم والیبال خسته شده بودند و ضمنا لهستان هم قهرمان جهان بود دستشان درد نکنه انشاءالله مقابل تیم روسیه پیروز خواهیم شد
Iran (Islamic Republic of)
...
۱۶:۱۵ ۱۰ تير ۱۳۹۴
مگه لهستانیا آدم آهنین . اونا هم خسته میشن .
ما ایرانیا یاد گرفتیم وقتی اشتباهی انجام میدیم همه رو مقصر میدونیم جز خودمون .
تیم ایران بد بازی کرد . خیلی خیلی . تموم شد و رفت .
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۰۹:۴۱ ۰۸ تير ۱۳۹۴
با سلام...ما اگر امریکا روبردی یا همین لهستان رو پس نشون میده بازیکنان حرفه ای شدن ولی مشکل اینه که مربی در سطح تیم ملی نیست نمیخوام بگم مربی بدی هستش نه ولی در مواقع بحرانی خودش وتیمش انالیزور و.. نمیتونن خوب مشورت بدن در ضمن شما این مربی رو مقایسه کنید با ولاسکو در زمان ایشون همه بازیکنان رو فزم بودن وهر بازیکننی به زمین میومد کاملا اماده بود ولی الان ..حمزه زرینی که هیچ غفور هیچ بقیه هم همینطور در ضمن مربی باید خونسرد باشه وبا من تماشاچی که هیجانی میشم فرق داشته باشه ویا در بازی قبل مربی لهستان درست4 که بازی رو تموم شده میدید به همه بازیکنان اصلیش استراحت دارد واسه ست 5 حالا کواچ تا لحضه اخر میخواست استفاده کنه خوب بابا یکم به بقیه بازیکنان مجال میدادی اونها ه ازموده میشدن هم یه تجربه کسب میکردن ولی حیف حیف قدر این تیم رویای رو نمیدونن این مربی در این سطح نیست...
Iran (Islamic Republic of)
محمدعلی علیرضایی
۰۹:۱۰ ۰۸ تير ۱۳۹۴
این دفعه نتونستیم لهستان را له کنیم
Germany
سید
۰۹:۰۵ ۰۸ تير ۱۳۹۴
بابا این عبادی پور انصافا سرویسهاش یاتوی تور بود یا اوت.
یه تنه تیم ایران رو فنا کرد
Iran (Islamic Republic of)
حقگو
۰۸:۲۳ ۰۸ تير ۱۳۹۴
انصافا فقط تعویض های بیجای کواچ بود

اولا صنوبر چرا استرس داره و با اون قدش برای دفاع اماده نیست ؟ دوم اینکه زرینی برا ی تمرین وارد زمین شده بود یا بازی ملی؟ سوم اینکه

بازیکن های سرویس زن ما از 5 تا 3 تارو خراب میکنند این یعنی اماده نبودن بازیکنان ما در شرایط فشاربدنی و روانی ، پس نتیجه اینکه روانشاس تیم خوابش برده یا اینکه تو کارش حرفه ای نیست.
-
ناشناس
۰۸:۰۹ ۰۸ تير ۱۳۹۴
عبادی پور رو مخه
Iran (Islamic Republic of)
هوادار تیم والیبال
۰۳:۱۰ ۰۸ تير ۱۳۹۴
اشتباهات متعدد و زیاد در زدن سرویس سرعتی و اصرار بر اجرای آن(به نظرم ضعف مربی هست که باید دیکته کنه سرویس هدفدار موجی رو به جای ریسکی)، اشتباهات متعدد در زدن اسپک به بیرون زمین حتی بدون یک دفاع، استرس و ضعف روحیه، عدم کوچینگ و ضعف مربی در جمع و جور کردن بچه ها(کواچ خودش بیشتر از همه استرس داره بر خلاف آرامش بی نظیر ولاسکو)، توپ گیری ضعیف در دریافت سرویس حریف، اینها اشتباهات فاحش بود که باید روی آنها کار کرد. در ضمن یک نکته خیلی مهم که فکر کنم از چشم همه جا مانده...این آنالیزوز نقشش چیه؟ کجای زمین میشینه؟ ظاهرا لهستانی ها فردی را در پشت زمین ما داشتند که علامتهای معروف و پاسور تیم را برای برنامه حمله به گوشی آنتیگا می رسوند و اون هم سریع روی برد میکشید و به بازیکناش نشون می داد و همین موضوع بود که باعث عملکرد خوب دفاع روی تور آنها در ست دوم و سوم و چهارم شد.... تجزیه و تحلیل این مسایل به این مهمی در تیم با کیه؟ چرا ما از این حربه در بازیها استفاده نمی کنیم؟
Kazakhstan
آنالیزور
۰۱:۱۱ ۰۸ تير ۱۳۹۴
هرموقع که عبادی پور و موسوی و میرزا جان پور و جدیدا غلامی میخوان سرویس بزنن باید اونقد خدا پیغمبر کنیم و استرس بهمون وارد بشه که تا شاید ده درصد سرویسشون سالم وارد زمین حریف بشه . با این حال دستشون درد نکنه واقعا خیلی زحمت میکشن .
-
ج.ک
۰۸:۵۳ ۰۸ تير ۱۳۹۴
تیم ما به کواچ باخت .مگر والیبال چهارنفره است که چهار نفر چه خوب بازی کنند چه بد همیشه توی بازیند و تعویض ها در 2پست انجام میشه چرا کواچ از 12 نفر به صورت چرخشی استفاده نمی کنه .؟یک مربی دربدر دنبال مثل صنوبره بعد این کواچ فقط 10ثانیه بازی میده اگر ضعیفه چرا در تیم ملیه ؟میلاد هم که بد میشه روحیه اش بد جوری خراب میشه .تیک عصبی بهش دست میده .این اصلا خوب نیست .بهتره والیبال و هیجان را بذاره کنار. جو تیم و ارتباط بچه ها باهم احتمالا خوب نیست .انهائی که با معروف خوبند توی بازیند ولاغیر .یعنی معروف همه کاره است . ای معروف ما علی دائی دوم نخواستیم .%.اگر دقت کرده باشید همه دوست دارند معروف را خوشحال و خندان کنند .بعد بهتره درپاس دادن معروف هم چرخشی کار کنه. در آخر خوشی به ما چی ؟نیامده .شاید قهرمان جهان بشیم بریم بالای برج میلاد خودمان را پرت کنیم پائین .شاید هم مدعی بشیم تایتانیک را ما غرق کردیم .میگی امکان نداره ؟پس چرا نباید قهرمان بشیم ؟
United States of America
پارسا
۰۸:۵۴ ۰۸ تير ۱۳۹۴
اسرار زیاد در زدن سرویس های پرشی! این درحالی بود که در تیم مقابل به جز دو نفرشون بقیه سرویس موجی می زدن
اما این باخت چیزی از ارزش های بچه ها کم نکرد
دمشون گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۵ ۰۸ تير ۱۳۹۴
مي بخشيد اسرار يعني سر و راز ولي اصرار يعني پافشاري
خوبه سوادمون رو درست استفاده كنيم.خيلي زشته كلمات فارسي رو بلد نباشيم.عذر خواهي
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۰:۵۲ ۰۸ تير ۱۳۹۴
اقاجون مگه کواچ سه تادستیارنداره بایدبهش میگفتند اینقدر تعویض نکند چون باعث میشه تیم انسجامش راازدست بده مرندی داشت خوب بازی میکرد غفورهم که یخورده بازی کرد اقای صنوبرهم امدتویک سرویس زد خراب کرددرصورتی که کواچ میتونه ازصنوبر استفاده بیشتری ببره چون قدش ازهمه بازیکنان دوتیم بلندتراست منتهی ازرنگ روش معلوم بود که استرس داره حمزه زرینی چیکارکرد اونم اومدزمین چندقیقه بازی کرد وروفرم نبود اگرازاول بازیها زرینی رابه تیم ملی دعوت میکرد بهتون قول میدادم که خیلی بهدرد تیم میخوره چون سرویسهایش محشره کلا امروزمن نمیدانم چرااینقدراقای کواچ تعویض میکرد پس کمکهایش چوبن خوب بهش مشورت بدهند چون اونها بالاخره زبون بچه هاروبهترمیفهمند هربازی روش خودش رادارد من که مربی نیستم ولی ادم میتونه تشخیص بده که کواچ امروزخیلی دستپاچه عمل میکرد حالا علتش چی بوده کارشناسان باید نظربدهند انشاالله که امریکا جفت بازیهاشوببره ماهم عاقلانه وباتفکرودورازاحساسات بازی کنیم وروسیه راببریم بریم دوربعدبهتان قول میدم اگربه این روزهای عزیز مابریم دوربعد امکان خیلی زیاد جزو سه تیم برترجهان میشیم شاید هم اول چون باتمام این تیمهامابازی کردیم همشونم بردیم فقط ایرانیان تواین ماه عزیزدعاکنندکه بچه خای این اب وخاک ومحب اهل بیت ومددازمولا علی ع بریم دوربعد انشاالله اگربشه به قول معروف چی میشه چون تنهاتیمی که تواین دوره خیلی باغروربازی کردند همین لهستان بود همین غرورشون باع میشه اوت شوند وایران بره دوربعد قیافشون اون موقع دیدن داره ولی من دلم روشنه که ایران میره دوربعد شایدهم قهرمان جهان بشیم ازخدا بخواهیم وازاقاعلی ع که دعاهایمان مستجاب بشه انشاالله یاعلی مدد
Netherlands
مبین
۱۰:۵۸ ۰۸ تير ۱۳۹۴
هموطنان عزیز قرار نیست همیشه برنده باشیم , اجازه بدیم تیم کار خودشو بکنه و اینقدر دخالت نکنیم و خودمون رو علامه ندونیم :-/
آخرین اخبار