سجادی در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران:

ستاد انتخاباتی جبهه پیروان با هدف مذاکره با برخی احزاب تشکیل شده است

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: ستاد انتخاباتی جبهه پیروان برای مذاکره با جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین، احزاب و تشکل‌های اصولگرا و بعضی از شخصیت‌های سیاسی تشکیل شده است.

سیدکمال سجادی در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به تشکیل ستاد انتخاباتی جبهه پیروان خط امام و رهبری، اظهار داشت: این ستاد برای مذاکره با جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین، احزاب و تشکل‌های اصولگرا و بعضی از شخصیت‌های سیاسی تشکیل شده است.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به اینکه محسن کوهکن رئیس ستاد انتخاباتی جبهه پیروان است، افزود: از تشکل‌های عضو، افرادی به عنوان اعضاء معرفی می‌شوند که زیرنظر ستاد انتخاباتی خواهند بود.

به گفته سجادی، دبیران کل احزاب می‌توانند در این ستاد که زیرمجموعه‌هایی اعم از تدارکات، تبلیغات و خواهران دارد، فعال باشند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛  محمدرضا باهنر دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری بر اساس تصویب و ابلاغیه شورای مرکزی این جبهه در احکامی اعضای کمیته های ستاد انتخابات جبهه پیروان خط امام و رهبری را معرفی کرد.

محسن کوهکن رئیس ستاد انتخابات ، اسدالله بادامچیان رئیس کمیته سیاسی، محمد نبی حبیبی رئیس کمیته امور استانها، احمد کریمی اصفهانی رئیس کمیته پشتیبانی، ناظمی اردکانی رئیس کمیته برنامه ریزی و میثم زرندی رئیس کمیته روابط عمومی و تبلیغات جبهه پیروان خط امام و رهبری در ستاد انتخابات جبهه پیروان خط امام و رهبری معرفی شدند.

هیچکدام از اعضای کمیته‌های ستاد انتخابات جبهه پیروان خط امام و رهبری سمت دولتی ندارند و احتمال دارد در آینده کمیته‌های ستاد انتخابات جبهه پیروان خط امام و رهبری افزایش یابد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار