پرطرفدارترین ماسک های صورت بر اساس ماه تولد در سال 2015 (قسمت دوم)

در اینجا روش‌های بهینه مراقبت از پوست بر اساس ستاره‌ ماه تولد افراد ارائه می‌گردد.

به گزارش خبرنگار کلینیک  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران؛ حتی اگر افراد علاقه‌ای به فالگیری نداشته باشند ممکن است به طور تصادفی با آنها روبرو شده باشند، که غالبا این فال ها تا حد زیادی درست بوده و خبر از زندگی فردی، شغلی و آینده افراد را می‌دهند، اما در این‌جا بنیانگذار طالع بینی در نیویورک فال هایی را بر اساس ماه تولد افراد ارائه می‌دهد که با توجه به ستاره هر ماهی روش‌های بهینه مراقبت از پوست بیان می‌شود.

مهر
ستاره این ماه به زیبایی و هنر در ارتباط است. همچنین ازنشانه های افراد این ماه می توان به نوسانات کلیدها اشاره کرد که تمایل زیادی به ایجاد بی تعادلی در بخشی از بدن را دارند.
بدن این افراد قادر به حفظ کلیه ها و ایجاد تعادل محیط اسیدی و قلیایی نخواهد بود.

پزشکان متخصص به متولیدن این ماه توصیه می کنند که برای شفافیت رنگ چهره خود از 2 تا 3 درصد اسید کلیکولیک(روزانه) مصرف کنند.

همچنین استفاده از ماسک بنتونیت خاک به مدت حداقل 3 بار در هفته می تواند منافذ پوستی آنها را بهبود بخشد.برای اجتناب از خشکی پوست خود باید روزانه از کرم های مرطوب استفاده کنند.

آبان
متولدین این ماه با ویژگی های رفتاری وفادار بودن، احساساتی و شجاع شناخته می شوند. برج عقرب به عنوان یکی از نشانه های بی ثبات زود پاک می باشد که به طور ناگهانی و غیر منتظره به شکل لکه و دانه های سرسیاه بر روی پوست آنها ظاهر می گردد.

متخصصان پوست به این افراد توصیه دارند که روزانه به پاکسازی این لکه ها بپردازند. همچنین می توانند به درست کردن مخلوطی توسط 2 قاشق غذا خوری سرکه سیب و لیمو آبگیری شده اثر این لکه ها را از بین ببرند. لذا به این طریق می توانند همیشه پوشت مرطوبی داشته باشید.

آذر
افراد متولد این ماه تمایل دارند تا هر چیزی رادر راه بزرگ تر انجام دهند، به این شکل که تمایلزیاد در مصرف مواد غذایی ونوشیدنی ها باعث عدم تعادل در بدن آنها شده و التهاب،خستگی،بثورات پوستی و آکنه را برایشان همراه می آورد.
متخصصان پوست به این افراد توصیه دارند که از طریق لایه برداری های گلیکولیک با لاکتیک اسید با غلظت 2 درصد به پاکسازی پوست خود بپردازند. همچنین مرطوب کننده های حاوی ویتامین B موجب تسکین پوست آنها شده است و از التهاب جلوگیری می کند.

استفاده از اسیدهای لایه بردار به هنگام شب نیز به آنها کمک می کند تا سلولهای مرده پوست شان از بین رفته و پوستی شفاف داشته باشند.

دی
متولدین این ماه رهبرانی حکیم، محتاط، بلند پرواز و افرادی محاسبه گر هستند.
به لحاظ فیزیکی نیز پوستی حساس و خشک داشته و در فصل زمستان(فصل تولدشان) دچار خارش شدید پوستی می شوند.

متخصصان این افراد را نیازمند آب رسانی پوست از سر تا پا می دانند. لذا به آنها توصیه می کنند که پس از استحمام تا زمانی که پوستشان مرطوب است ،مخلوطی را به بدن خود بمالند.

برای این مخلوط  4/1 فنجان کرده را به همراه روغن کنجد معطر را مخلوط کنند. این کار را یکبار در ماه انجام دهند.همچنین پس از استفاده از شامپو 5 تا 7 قطره روغن بادام را روی سرخود ریخته و ماساژ دهند.

بهمن
هوا نشان مخصوص این ماه است که با سیستم گردش خون آنها گره خورده است.متولیدن این ماه علاقه مند به گردش بوده و به لحاظ فیزیولوژی پوست صورت آنها تمایل به نگه داری آب را درخود دارد.
متخصصان پوست برای بهبود گردش خون و مایع لنف (که باعث نفخ آنها می شود) به این افراد توصیه دارند که از لیف خشک برای پوست صورت و بدنشان استفاده کنند.

اسفند
متولیدن این ماه بسیار حساس بوده و از خلاقیت و بصیرت بالایی برخوردارند. اگر آنها احساسات خود را کنترل نکنند استرس بر روی پوست آنها ظاهر شده و با التهاب و سوزش همراه خواهد بود.

متخصصان به این افراد توصیه دارند که روزانه دوبار از مربوط کننده های ضدالتهابی اسانس روغن رز استفاده کنند. این کرم ها برای انواع پوست های حساس مناسب است.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: ماسک ، پوست ، صورت ، چهره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار