ژان تاد:قوانین فرمول‌یک را باید روس برآون بنویسد

رئیس فدراسیون جهانی هم باور دارد برآون یکی از نابغه‌های فرمول یک اید در تعیین قوانین فرمول یک سهیم باشد و گفت از این پیشنهاد حمایت می‌کند.

 به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران کریستیان هورنر مدیر تیم ردبول اولین فردی بود که این پیشنهاد را مطرح کرد. هورنر گفت قوانین جاری رقابت‌های فرمول‌یک را نه تیم‌ها، بلکه باید فردی غیر مستقل بنویسد و روس برآون فرد ایده‌آلی برای این کار است.

ژان تاد گفت: شاید بهتر باشد کسی مانند روس برآون که دیگر در این ورزش نیست قوانین فرمول‌یک را بنویسد. ما به دنبال فردی هستیم که در این کار اطلاعات خوبی داشته باشد.

وی افزود:الان گروه استراتژی به هیچ دردی نمی‌خورد. کسانی که مالک حقوق تجاری فرمول‌یک هستند و گروه مدیریت رقابت‌ها باید درباره تدوین قوانین و مقررات این ورزش تصمیم بگیرند و چیزی که ما می‌خواهیم هم همین است. بعد از تدوین قوانین و آیین‌نامه‌ها باید به تیم‌ها بگوید قوانین این است و این هم شرایط حضور در رقابت‌ها می باشد.

تاد در آخر خاطر نشان کرد:موتور برای فرمول‌یک پیشرفت فوق‌العاده‌ای بحساب آمد، اما خیلی گران‌قیمت هستند. الان همه می‌گوید فرمول‌یک را به دلیل صرفه‌جویی در مصرف سوخت، ترمزها و تایرها دیگر دوست ندارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار