مهلت رو به پایان استفاده از کمپ اشلایگر پینگ پنگ؛

وقتی قراردادی به ارزش 13 هزار یورو بی‌استفاده می‌ماند!

مهلت قرارداد 13 هزار یورویی کمپ اشلایگر تنیس روی میز در حالی رو به پایان است که ورزشکاران ایران هنوز استفاده‌ای از آن نداشته‌اند.

به گزارش خبرنگار سایر حوزه‌ها گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران،فدراسیون تنیس روی میز ایران در زمان ریاست محمد زارع‌پور با کمپ اشلایگر اتریش قرارداد یک ساله امضا کرد و مبلغ 13  هزار یورویی  رقم آن نیز طی دو نوبت پرداخت شد، این در حالی است که تاکنون هیچ استفاده‌ای از آن نشده و مهلت آن نیز تا شهریور سال جاری به پایان خواهد رسید. 
 
کاظم مستحقی،  سرمربی تیم لی تنیس روی میز در این خصوص به خبرنگار ما گفت: فدراسیون به ویژه احمد سعاتمند سرپرست آن به دنبال این است که قرارداد کمپ اشلایگر را که شهریور به پایان می‌رسد، تا آغاز مسابقات سهمیه المپیک ریو "فروردین" تمدید کند و ما بتوانیم از امکانات آن استفاده کنیم. 
 
وی اضافه کرد: تمرین در کمپ اتریش می‌تواند کمک مناسبی به ملی پوشان ما کند زیرا ما در مهر رقابت‌های قهرمانی آسیا در اسفند مسابقات جهانی و رد فروردین رقابتهای انتخابی المپیک را پیش رو داریم. 
 
بر همین اساس؛ شنیده‌‌ها حاکی از آن است که سعاتمند،  سرپرست فدراسیون قصد دارد مدت استفاده از کمپ اشلایگر را تا 4 ماه بعد از پایان  مهلت قرارداد به صورت رایگان تمدید کند و به همین منظور قرار است به صورت حضوری به اتریش سفر کند. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار