عابدینی: فدراسیون فوتبال دستور ثبت قرارداد سایپایی‌ها را داد

دبیر هیئت فوتبال استان تهران گفت: ثبت قرارداد بازیکنان سایپا یک کار قانونی بوده است و مشکلی در این ارتباط وجود ندارد.

رضا عابدینی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، افزود: شرکت فرهنگی سایپا در تهران ثبت و در 19خرداد ماه 94  مجوز این شرکت برای سه سال دیگر تمدید شده است. 
 
بر این اساس تیم فوتبال سایپا از استان تهران خارج نشده است که بازیکنان این تیم در هیئت فوتبال استان البرز قراردادشان را ثبت کنند. 
 
عابدینی در ادامه عنوان کرد: همچنین دفتر فعالیت باشگاه سایپا در کیلومتر 5 جاده مخصوص کرج است و تیم‌های رده‌های پایه سایپا هم در تهران فعالیت می‌کنند بر این اساس تیم فوتبال سایپا از استان تهران خارج نشده است.
 
وی درباره گفته‌های شهبازی که ثبت قرارداد بازیکنان سایپا در هیئت فوتبال استان تهران خلاف قانون است، بیان کرد: این موضوع صحیح نیست چرا که فدراسیون فوتبال به دستور  داد که قرارداد بازیکنان سایپا را ثبت کنید. 
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: بر اساس الزامات AFC تیم‌هایی که می‌خواهند مجوز حرفه‌ای بگیرند باید یک زمین اختصاصی را معرفی کند که تیم سایپا استادیوم انقلاب کرج را انتخاب کرد. با اینکه استادیوم تیم سایپا کرج است، اما فعالیت این تیم در تهران انجام می‌شود بر این اساس ثبت قرارداد بازیکنان سایپا در هیئت فوتبال استان تهران قانونی است. 
 
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار