فهرست جذاب‌ترین کمپانی‌های جهان

کمپانی‌ گوگل همواره به دلیل داشتن مزایا، سازمان‌دهی خوب و داشتن دفاتر بسیار شیک، زبانزد خاص و عام بوده‌ است. البته به این مزایا باید حقوق ایده‌آل، محیط کاری دلپذیر و فرهنگ بالای کاری را نیز اضافه کرد.

 به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران به نقل از اقتصادنیوز: در ادامه نوشت: گوگل به دلیل داشتن محیط کاری جذاب و حقوق پرداختی بالا، همیشه مکانی رؤیایی برای هر جوینده کاری محسوب می‌شود. تعجبی ندارد که دانشجویان سراسر جهان به این کمپانی و غول موتورهای جستجوگر اینترنتی، لقب «جذاب‌ترین کمپانی جهان» را اعطا کرده‌اند.

بر اساس گزارش بیزنس اینسایدر، شرکت «یونیورسیوم» که یک مؤسسه تحقیقاتی بین‌المللی محسوب می‌شود، هفتمین فهرست سالانه خود از جذاب‌ترین کمپانی‌های جهان برای اشتغال (WMAE) را منتشر کرده که این فهرست بر مبنای نظرسنجی از شاغلان و مهندسان حوزه IT و دانشجویان این رشته برای انتخاب کمپانی ایده‌آل برای کار کردن تهیه شده است.

مؤسسه یونیورسیوم در این مطالعه از بیش از 242 هزار دانشجو در کشورهای استرالیا، برزیل، کانادا، چین، فرانسه، آلمان، هند، ایتالیا، ژاپن، روسیه، انگلیس و آمریکا نظرسنجی به‌عمل آورده تا فهرستی از جذاب‌ترین محل کار برای شاغلان و دانشجویان بخش IT گردآوری کند.

بنابراین، مؤسسه یونیورسیوم فهرست 10 کمپانی جذاب جهان که برای هرکس کار کردن در آنها رؤیایی است در دو بخش اعلام کرده که در بخش حرفه‌ای و شغلی، به ترتیب شامل این کمپانی‌ها می‌شوند: گوگل، پی‌دبلیوسی، ئی وای، مؤسسه گلدمن ساکس، شرکت مشاوره مالی کی‌پی‌ام‌جی، شرکت مشاوره‌ای شرکت دیلویت، اپل، مایکروسافت، مؤسسه مالی جی‌پی‌مورگان و کمپانی پی‌اندجی.

اما مؤسسه یونیورسیوم، از نظر مهندسی IT فهرست 10 کمپانی برتر را به شرح ذیل اعلام کرده که به ترتیب عبارتند از: گوگل، مایکروسافت، اپل، گروه بی‌ام‌دبلیو، جنرال الکتریک، آی‌بی‌ام، اینتل، سونی، زیمنس و کمپانی نفتی شِل.

فهرست جذاب‌ترین کمپانی‌های جهان


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.