لحظه به لحظه با باشگاه استقلال؛

سید جلال و چشمی فردا در استقلال+ مصاحبه

امروز هم کماکان باشگاه استقلال در گیر موضوع رفت و آمد های پیش فصل و نقل و انتقالات بود.

افشار زاده پلمپ مجدد باشگاه استقلال را تکذیب کردبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، صبح امروز ماموران شهرداری باز هم به سراغ باشگاه استقلال آمدند و شایعه پلمپ این باشگاه دوباره قوت گرفت.

افشار زاده پلمپ مجدد باشگاه استقلال را تکذیب کرد

 با توجه به اینکه مدتی پیش مسئولان شهرداری نسبت به پلمپ باشگاه استقلال اقدام کرده بودند از همین رو مسئولان باشگاه استقلال درصدد بودند تا در یک فرصت زمانی بدهی مالیاتی خود را پرداخت کنند با توجه به گفته‌های مدیرعامل باشگاه استقلال قرار شد که بدهی‌ها قسط بندی شود اما گویا این امر صورت نگرفته و امروز برای بار سوم ماموران شهرداری در باشگاه استقلال حاضر شدند.

بهرام افشارزاده مدیر عامل باشگاه استقلال در خصوص این مساله اظهار داشت: صحبت‌های لازم در خصوص این مسئله صورت گرفته و ماموران برای رسیدگی نسبت به این پرونده به باشگاه آمده‌اند و بحث پلمپ باشگاه مطرح نیست و باید بگویم که در این زمینه هیچ گونه مشکلی وجود ندارد. 

نظری جویباری:فروزان در لیست مازاد است/ تمامی مشکلات تهران حل شده، فقط باشگاه استقلال مانده است!

عضو کمیته نقل و انتقالات باشگاه استقلال گفت:دروازه بان فصل گذشته با توجه به صلاحدید سرمربی تیم در لیست مازاد قرار گرفته است و در نظر داریم این بازیکن را قرضی به تیم دیگری بدهیم.

علی نظری جویباری در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران  در خصوص آمدن ماموران شهرداری برای پلمپ باشگاه اظهار داشت: باشگاه استقلال یک باشگاه فرهنگی- ورزشی و من نمی‌دانم چرا  شهرداری همجا را ول کرده و فقط به اینجا چسبیده است در هر صورت تکلیف این مسئله باید روشن شود باشگاه استقلال برای  فدراسیون است و شرایطی پیش آمده است که این باشگاه به فروش رسیده است و با کمک و زحمات باشگاه توانسته‌ایم این جا را  خریداری کنیم خدا کند این باشگاه را بلوک گذاری شود و کار یکسره شود تا ما هم تکلیف خودمان را بدانیم چرا که شهرداری یکبار کمک می‌کند و یکبار اقدام به پلمپ باشگاه!!

امیدوارم شرایط جوری رقم بخورد که بتوانیم به تفاهم برسیم و این مسئله برای من جای سوال دارد که تمامی مشکلات تهران حل شده است و فقط مشکل باشگاه استقلال مانده است!!

وی در خصوص نقل و انتقالات آخرین وضعیت نقل وانتقالات باشگاه استقلال افزود: نقل و انتقالات باشگاه استقلال به خوبی پیش می‌رود و توانسته‌ایم تا 70.80 درصد بازیکنان مد نظر مظلومی را جذب کنیم و امیدوارم طی یکی دو روز آینده بقیه نیز حل شود.

وی در خصوص فروزان افزود: فروزان در لیست مازاد مظلومی است که امیدوارم بتوانیم دوستانه تیمی را برای فروزان انتخاب کنیم و در نظر داریم وی را قرضی به تیم دیگری بدهیم و باید بگویم که اصلا قرار نیست ما کسی را بیرون کنیم و فروزان اگر نخواهد از تیم برود بالای سر ما جا دارد و پولش را نیز پرداخت می‌کنیم اما قصد داریم وی را قرضی به تیم دیگری بدهیم چرا که فروزان جوان و آینده دار است و حیف است که به سادگی از وی بگذریم.

نظری جویباری عنوان کرد: صحبت‌هایی با امید ابراهیمی صورت گرفته  و امروز نیز قرار است جلسه‌ای با وی داشته باشیم از طرف دیگر دو سه ساعت جلسه با هاشم بیک زاده برگزار کردیم  و توانستیم به جاهای خوبی برسیم همچنین با خسرو حیدری صحبت‌هایی انجام شده است و قرار شده تا روز پنجشنبه هفته جاری همه چیز نهایی شود و بازیکنان را سر تمرین بفرستیم.

 نظری جویباری عنوان کرد: هیچ صحبت و جلسه‌ای تا به این لحظه با سید جلال حسینی نداشتم، جواد نکونام نیز بازیکن بزرگی است و اوساسونا قرار دارد دارد وتا به این لحظه با این بازیکن جلسه‌ای نداشتم.

وی بیان کرد: درصدد هستیم نود درصد تیم را تا روز پنج شنبه ببندیم تا چارچوب تیم حفظ شود اما تا زمان نقل و انتقالات وقت داریم و در ابتدا بازیکنان خود را جمع بندی می‌کنیم و پست‌هایی که خالی بود با صلاحدید سرمربی تیم بازیکن جذب کنیم.

پرداختی‌هایی به بازیکنان جدید داشته‌ایم و قرار است پرداختی‌هایی طی روزهای آینده به بازیکنان قدیم داشته باشیم تا عدالت برقرار شود.

وی در خصوص وضعیت امیر حسین صادقی افزود: صادقی کاپیتان تیم استقلال و بازیکن ملی‌پوش است و امیدوارم مظلومی تصمیم نهایی را در خصوص این بازیکن بگیرد و باید بگویم من تصمیم گیرنده نیستم و هر نظری که مظلومی  داشت لحاظ می‌شود.


** کریمی مدیر برنامه های هاشم بیگ زاده برای رسیدگی به وضعیت این بازیکن لحظاتی پیش به باشگاه استقلال آمد و قرار است صحبت هایی با مسولان این باشگاه داشته باشد.

** فروزان برای رسیدگی به وضعیت خود به باشگاه استقلال آمد.

با توجه به صلاح دید سرمربی تیم فروزان در لیست مازاد باشگاه قرار گرفته و در حال حاضر این بازیکن به باشگاه استقلال آمده است.

** وحید طالب لو هم باشگاه آمد.

به نظر میرسد طالب لو برای مسایل مالی به باشگاه استقلال آمده است.

** سلیمان فلاح به باشگاه استقلال آمد.

سلیمان فلاح به نظر میرسد برای دریافت رضایت نامه خود به باشگاه استقلال آمده است.

فروزان بعد از جلسه با مسولان باشگاه استقلال گفت: مسولان باشگاه باید پاسخگوی سوالات شما باشند و من هیچ صحبتی ندارم

به نظر میرسد کار فروزان با باشگاه استقلال تمام شده است.

** حسین کریمی مدیر برنامه های هاشم بیگ زاده پس از جلسه با مسولان باشگاه استقلال گفت :در خصوص بیگ زاده با مسولان باشگاه حرف زدم و کارهای این بازیکن در حال حل شدن است و تا فردا وضعیت هاشم بیگ زاده مشخص میشود. اما کار این بازیکن تمام شده است و نود درصد در تیم می ماند و بیشتر بحث مالی مطرح است که باید با افشارزاده و امیری جلسه بگذاریم تا همه چیز حل شود 

وی در خصوص وضعیت روزبه چشمی بیان کرد :چشمی نیز به دنبال کسب رضایت نامه خود است و مساله وی تا نود درصد حل شده و به طوری نهایی می شود.

**این طور که به نظر می‌رسد فروزان دروازبان فصل گذشته تیم فوتبال استقلال در جلسه امروز از مسئولان باشگاه خواسته که تمامی مطالباتش را پرداخت کنند.
فروزان به دنبال این است که وضعیت مالی اش مشخص شود تا از این طریق از جمع آبی پوشان جدا شود.

سید جلال فردا در استقلال

سید جلال حسینی مدافع سابق پرسپولیس و تیم ملی به باشگاه استقلال نزدیک شد.
طبق اطلاع ما از برخی نزدیکان به باشگاه استقلال، سید جلال حسینی پس از مذاکرات اولیه فردا در باشگاه استقلال حاضر خواهد شد. 
 منابع آگاه از توافق ضمنی استقلال و سید جلال حسینی خبر دادند و این در حالی است که وی مذاکره با استقلال را تایید کرده است. 

میلاد سلیمان فلاح در باشگاه استقلال 

سلیمان فلاح پس از جلسه با مسولان باشگاه استقلال اظهار داشت :نتوانستم با مظلومی جلسه ای برگزار کنم .دو روز دیگر نتیجه نهایی تکلیف من با باشگاه مشخص میشود و نود وشش درصد از باشگاه طلب دارم .

وی ادامه داد:جلسه با نظری داشتم و به نتیجه ای نرسیدم که بمانم یا بروم و در جلسه آینده در این باره به جمع بندی می رسیم.

امیدوارم در مجموع این رفت و آمد استقلال نتیجه بگیرد  گرنه بازیکنان میآیند و می روند تیم نتیجه بگيرد وگرنه ما که میآیم و میرویم،دو سال دیگر با استقلال قرارداد دارم واگر باشگاه مرا نخواهد شاید قرضی به تیم دیگری بروم.

** روزبه چشمی بازیکن تیم فوتبال صبای قم فردا در باشگاه استقلال حضور پیدا میکند تا قراداد خود را با باشگاه استقلال به ثبت برساند و رسما آبی پوش شود.

**تمرین استقلال از فردا تا پایان روز یکشنبه پشت درهای بسته است.

**روز جمعه هم تمرین استقلال تعطیل است و روز سه شنبه استقلالی برای اردوی 10 روزه به کردان کرج میروند.

**در اردوی کرج یک روز تمامی خبرنگاران میتوانند برای تهیه خبر در تمرین حاضر شوند.

**قرار است نظری جویباری و امیری جلسه ای را در خصوص رسیدگی به وضعیت خسرو حیدری تشکیل بدهند .از همین رو این بازیکن نیز به دنبال مشخص شدن تکلیف خود در فصل آتی است و قرار شد در جلسه امروز با مسولان باشگاه استقلال صحبت های لازم را انجام بدهد

**شنیده میشود که مسولان باشگاه استقلال درصدد واریز پول رضایت نامه روزبه چشمی به باشگاه صبای قم هستند

انتهای پیام/ 
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار