عامل اهانت به مسئولان دولتی در شبکه‌های اجتماعی دستگیر شد

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران از دستگیری فردی که اقدام به اهانت نسیت به مسئولان و مقامات دولتی و حکومتی کرده بود، خبر داد.

عامل اهانت به مسئولان دولتی در شبکه‌های اجتماعی دستگیر شدبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، سامان محمدی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی رصد و پایش شبکه‌های اجتماعی کارشناسان اداره اطلاعات جرائم سایبری موفق به شناسایی فردی که اقدام به نشر اکاذیب و اهانت می‌کرد، شدند.

وی گفت: پس از فعالیت 24 ساعته کارشناسان پلیس فتا و اقدامات تخصصی با بهره‌گیری از فعالیت‌های پلیسی و بررسی شبکه‌های اجتماعی بی تاک، تانگو، لاین و واتس آپ پس از پنج ماه رصد مستمر فعالیت وی محل اختفای او شناسایی شده و به پلیس فتا انتقال داده شد.

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران در پایان با اشاره به اینکه متهم که پسری جوان 31 ساله بوده انگیزه خود را بیکاری، جلب توجه و مشکلات روحی و روانی اعلام کرد، افزود: پس از تکمیل شدن پرونده، متهم برای سیر مراحل قانونی، تحویل مراجع قضایی شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۲ ۱۰ تير ۱۳۹۴
چرا هر که را میگیرند میگن در محل اختفایش دستگیر شد با این جمله میخواهید بگید طرف میدانسته تحت تعقیب بوده و مخفی شده یا میخوان کار پلیس را گنده جلوه بدن ، اکثر مطالب شبکه های اجتماعی از سر بی کاری و سرگرمیه نه چیزه دیگه
Iran (Islamic Republic of)
محمد صادق
۱۲:۱۸ ۰۹ تير ۱۳۹۴
اسم این شخص در شبکه های اجتماعی چی بود؟لطفا اطلاع رسانی کنید
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۲:۱۳ ۰۹ تير ۱۳۹۴
زنده باد پلیس فتای کشور
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۲:۱۳ ۰۹ تير ۱۳۹۴
بیکاری=.......؟ شما مسئول لطفا توضیح بدید
آخرین اخبار