تبریز؛

تكميل شدن حلقه هاي توليد در صنعت و معدن كشور

رئيس سازمان صنعت ، معدن و تجارت آذربايجان شرقي گفت : مشاركت جدي صنوف تولیدی در پويائي و تكميل زنجيره اقتصاد و صنعت كشور مهم و ضروري است .


به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان آذربايجان شرقي نجاتي ضمن تبريك فرارسيدن 10 تيرماه روز صنعت و معدن با اعلام اين مطلب افزود : دهه ابتدائي تيرماه هر سال نقطه عطفي در ايجاد همدلي و همزباني بين دو قشر عظيم و تلاشگر است .

وي ادامه داد : براي داشتن صنعت پويا بايد نقاط اتصال صنايع بالا دستي و پائين دستي را محكم كرد و اين موضوع در دو مناسبت ابتدائي تيرماه به وضوح قابل درك است .

وي بار ديگر ضمن گراميداشت روز صنعت و معدن اظهار داشت : اين روز فرصتي است تا خانواده صنعت و معدن ضمن طرح مشکلات خود، دستاوردهاي تولیدی خود را به مردم و جامعه معرفی و راهکارها و اهداف خود را در اين حوزه ارائه نمایند .

نجاتي در خصوص برگزاري مراسم روز صنعت و معدن اضافه كرد : با توجه به تقارن اين روز با ايام ماه مبارك رمضان طبق تصميم ستاد گراميداشت مراسم ها و برنامه ها به مرداد ماه موكول مي گردد .

رئيس سازمان صنعت معدن و تجارت استان سپس به تشريح برنامه هاي اين روز پرداخت و گفت : ديدار با مقامات عالي استان ، برگزاري کنفرانس خبری و تور صنعتی ویژه خبرنگاران  و بازديد از برخي واحدهاي صنعتي و معدني استان با رويکرد بررسي وضع موجود از جمله برنامه هايي است براي روز ملي صنعت و معدن برگزار خواهد شد .

وی تقدير از برگزيدگان و تولید کنندگان نمونه صنعتي و معدنی ، پیشکسوتان و چهره هاي ماندگار عرصه صنعت و معدن را از جمله برنامه هاي دیگر گراميداشت روز صنعت و معدن در استان اعلام كرد .
 
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.