بچه پولدار ساده لوح 800 میلیون داد تا‌ در فرودگاه ترکیه دستگیر شود!

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان از دستگیری فردی كه در پوشش اعزام به كانادا 800 میلیون ریال كلاهبرداری كرده بود، خبر داد.

بچه پولدار ساده لوح 800 میلیون داد تا‌ در فرودگاه ترکیه دستگیر شود!به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، سرهنگ فرهاد "فلاح كریمی" رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گیلان در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام شكایت فردی مبنی بر کلاهبرداری از وی برای اخذ ویزا، پیگیری موضوع در دستور کار کارآگاهان آگاهی قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان افزود: شاكی كه جویای کار در یکی از کشورهای اروپایی بود، به واسطه دوستان خود با شخصی ساکن رشت آشنا شده و آن شخص طی چندین مرحله ملاقات حضوری اظهار می دارد پسر عمویش كه فردی با نفوذ است، در کشور ترکیه اقامت داشته و قادر به اخذ ویزا و اقامت و مجوز کار در کشور کانادا می باشد.

سرهنگ فلاح كریمی با بیان اینكه مالباخته با پرداخت مبلغ 800 میلیون ریال و تهیه پاسپورت به ترکیه عازم شده بود، افزود: پس از ملاقات با فرد مورد نظر ویزا و بلیت رفت به کشور کانادا در اختیار شاکی قرار گرفت، اما به محض ورود به فرودگاه به دلیل داشتن ویزای جعلی توسط ماموران تركیه دستگیر شد.

فلاح كریمی با اشاره به اینكه كارآگاهان پلیس با تحقیقات و بررسی، سر نخ های از متهم بدست آورده و وی را دستگیر نمودند، ادامه داد: متهم دستگیر شده در بازجویی های پلیس به همدستی با دونفر دیگر در كلاهبرداری از مردم اعتراف نمود.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان با بیان اینكه متهمان به مقام قضایی معرفی و با قرار صادره مناسب روانه زندان شدند، از شهروندان خواست: از اعتماد بی جا به دیگران خودداری نموده و از انجام هرگونه اقدام خارج از روند قانونی واداری اجتناب كنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۶:۴۰ ۰۹ تير ۱۳۹۴
عشق خارج بعضی از این جوونا رو کشته،
بیچاره با همین هشتاد میلیون تومنت میتونستی اینجا کار و کاسبی راه بندازی و توی وطن خودت باشی.
اینجا بهترین کارها عار به شمار میاد ولی حمالی توی کشورهای دیگه ظرفشویی کردن کارتوی رستوران یا توالت عمومی هنره و کلاس داره............

حالا خوبه این آقا بچه پولدار بوده یعنی همه جور امکانات رفاهی اینجا داشته دیگه نمیدونم دنبال چی میگشته
به قول معروف آب در کوزه و ما تشنه لبان میگردیم
یار در خانه و ما گرد جهان میگردیم
Iran (Islamic Republic of)
کارن
۱۵:۲۱ ۱۱ تير ۱۳۹۴
کاش این فرهنگ رو داشته باشیم که دیگران رو قضاوت نکنیم !!!
شما مگه جای این فرد بودین که واسش نسخه میپیچید؟ که چکار کن چکار نکن ....
آخرین اخبار