خودکشی به علت مردود شدن در امتحانات

پسر دانش‌آموز به‌دلیل مردود شدن در امتحانات پایان سال، در خانه خودکشی کرد.

خودکشی به علت مردود شدن در امتحانات
به گزارش باشگاه شبانه (باشگاه خبرنگاران)،چندی پیش ماموران کلانتری ولنجک در تماس مسئولان بیمارستانی در شمال تهران در جریان مرگ مشکوک نوجوان 14 ساله ای قرار گرفتند. با حضور ماموران در بیمارستان مشخص شد او روز گذشته به علت آسیب به مغزش به بیمارستان منتقل شده بود. با اعلام موضوع به بازپرس جنایی تهران تحقیقات از پدر مجید آغاز شد.

مرد جوان در تحقیقات گفت: ساعت 12 ظهر بود که همسرم با من تماس گرفت و گفت: مجید با سیم برق خودش را در تراس حلقه آویز کرده است. ابتدا اورژانس او را به بیمارستان دیگری برد که ما ساعتی بعد او را به این بیمارستان منتقل کردیم و متاسفانه پسرم به علت آسیب زیاد به مغزش جانش را از دست داد.

در ادامه تحقیقات از مادر 39 ساله مجید آغاز شد. او در مورد علت مرگ پسرش گفت: پسرم در پایه اول متوسطه مدرسه نمونه دولتی تحصیل می کرد. روز حادثه ساعت 11 برای گرفتن کارنامه اش به مدرسه رفتم و کارنامه او را گرفتم از صحبت های معاون مدرسه فهمیدم او در چند درس مردود شده و نمره خوبی نگرفته است. برای این که روحیه مجید خراب نشود کارنامه را به او دادم و گفتم معاون مدرسه از تلاش تو راضی است.

به خانه آمدیم و او به اتاقش رفت و در را بست. چون همیشه موقع کار یا درس در اتاق را می بست به موضوع مشکوک نشدم اما وقتی یک ربع بعد به داخل اتاق رفتم متوجه شدم او خود را در تراس خانه با سیم برق حلق آویز کرده بود. سریع او را پایین آورده و با اورژانس تماس گرفتم. خودم هم در شوک بودم چرا که امکان نداشت مجید حتی به خودکشی هم فکر کند. درست است که او در امتحانات نمره خوبی نیاورد اما ما تلاش کردیم تا او ضربه نخورد به همین دلیل با او خوش رفتاری کردیم اما او به علت نمرات ضعیف دست به خودکشی زد.

با اظهارات پدر و مادر دانش آموز 14 ساله با دستور بازپرس سجاد منافی آذر پرونده در اختیار ماموران قرار گرفت تا در این باره تحقیقات بیشتر انجام شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فریبرز
۰۹:۰۰ ۱۰ تير ۱۳۹۴
بنده هم با ناشناس محترم ابتدای نظرات کاملن موافقم .
مادر نوجوان ناکام گفته اند برای این که روحیه مجید خراب نشود کارنامه را به او دادم ! که خیلی عجیبه !
اگر مادر ، مادر باشه و قصد لج بازی نداشته باشد ؛ بچه را آرام آرام در جریان قرار می داد
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۰۸:۲۹ ۱۰ تير ۱۳۹۴
بچه بیچاره لابد قربانی خود خواهی و زیاده خواهی پدر و مادر شده.خوب وقتی کسی نمیکشه مجبور ید ببرید مدرسه نمونه دولتی که خیلی سخت گیرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۷ ۱۰ تير ۱۳۹۴
مادره دروغ میگه انقدر به بچه فشار آوردن و با این و آن مقایسه کردن که این حادثه رقم خورده
آخرین اخبار