رییس پارک علم و فناوری پردیس معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری:

دستورالعمل خرید کالاهای تولید داخل توسط پارک فناوری پردیس

رئیس پارک علم و فناوری پردیس معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: برای رسیدن به اقتصاد مقاومتی و افزایش دادن اشتغال و درآمدهای پایدار دستورالعمل خرید کالاهای تولید داخل توسط پارک علم و فناوری پردیس ابلاغ شد.

مهدی صفار نیا رئیس پارک علم و فناوری پردیس معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در گفتگو با خبرنگار فن‌آوری گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: لزوم حمایت از دانش فنی و تولید داخلی برای رسیدن به اقتصاد مقاومتی و افزایش دادن اشتغال و درآمدهای پایدار برای کارآفرینان کشور در راستای عدم خرید کالاهای خارجی که مشابه کالاهای داخلی هستند دستورالعمل خرید کالاهای تولید داخل توسط پارک فناوری پردیس معاونت علمی و فناوری تدوین و برای اجرا به موسسات ستادی پارک ابلاغ شد. 

وی در ادامه تاکید کرد: بنابراین کلیه اقدامات مربوط به خرید کالا و کالاهای مصرفی و تجهیزاتی طبق اولویت بندی تولید کنندگان داخلی از سازندگان داخلی خواهد بود. 

وی تصریح کرد: همچین پارک علم و فناوری در صورتی که کالایی با مشخصات فنی مورد نیاز داخلی وجود نداشته باشد پارک علمی و فناوری پردیس می‌تواند نسبت به لزوم، سفارش و تخمین خرید از تولید کنندگان داخلی و با رعایت تخمین فنی لازم توسط تولید کننده داخلی اقدام کند. 

صفاری نیا خاطر نشان کرد: پارک فناوری پردیس معاونت علمی محصولاتی که دانش‌ فنی و مواد اولیه آنها داخلی بوده و با نام تجاری ایران توسط شرکت ایرانی تولید می‌شود مطابق بندهای دستورالعمل در فرآیندهای مربوط به تامین کالا و خدمات پارک فناوری پردیس معاونت علمی حمایت می‌کند. 

وی بیان کرد: علاوه بر حمایت از تامین نیازمندی‌های پارک فناوری پردیس از تولیدات شرکت‌های دانش‌بنیان کشور، اولویت کالای تولید داخل را حتی در صورتی که مشخصات فنی کالای داخلی پایین تر از کالای خارجی باشد مورد توجه قرار می‌دهد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار