داروغه ها در داروخانه ها + فیلم

بعضی از داروخانه ها به نام مالیات ارزش افزوده برای دارو که از مالیات معاف هستند به جیب مردم دستبرد می زنند.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران، بعضی از داروخانه ها به نام مالیات ارزش افزوده برای دارو که از مالیات معاف هستند به جیب مردم دستبرد می زنند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رمضان
۱۳:۴۵ ۱۵ تير ۱۳۹۴
داروها مالیات بر ارزش افزوده ندارند و هیچ داروخانه ای هم وجهی به این عنوان دریافت نمیکند. بلکه مکمل های دارویی و غذایی هستند که مالیات بر ارزش افزوده دارند و اخذ آن از بیمار کاملا قانونی است.
Iran (Islamic Republic of)
حميد رضا كميليان
۱۲:۱۰ ۱۱ تير ۱۳۹۴
سلام
من تو داروخانه كار مي كنم روي تمامفاكتورهاي شركت پخش براي برخي از داروها ماليات بر ارزش افزوده گرفته مي شود مدارك جهت ارايه وجود دارد.
سامانه 1690 هم قسمتي براي گزارش دادن اين موضوع ندارد.
لطفا پيگيري كنيد
United States of America
کاوه
۰۰:۵۳ ۱۱ تير ۱۳۹۴
من به داروخانه ای مراجعه کردم و همین موضوع رو تذکر دادم.داروساز فاکتور رو به من نشون داد و در فاکتور دارو قیمت مکملی رو که من خریده بودم با اضافه کردن مالیات بر ارزش افزوده ذکر کرده بود و داروخانه هم دقیقا همون مبلغو دریافت کرده بود.من فکر نمی کنم ایراد کار از داروخانه باشه.وقتی داخل فاکتور قیمت نهایی رو به داروخانه اعلام می کنند و داروخانه هم طبق فاکتور مبلغو دریافت کرده قطعا تخلف از داروخانه نیست.باید دید شرکت ها طبق چه قانونی این مبلغو به داروخانه اعلام می کنند.من فکر می کنم مشکل از داروخانه ها نباشه.حداقل مستندات و فاکتورها اینو نشون میده
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا صادقی
۲۱:۴۹ ۱۰ تير ۱۳۹۴
پزشکان وداروخانه ها اگر نباشند مردم سلامت بیشتری دارند
آخرین اخبار