باهنر:

خاستگاه فتنه از اصلاح طلبان بود/ برخی خواب‌های آشفته‌ای برای انتخابات مجلس خبرگان دیده‌اند اما تعبیر نمی‌شود

دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین گفت: برخی برای انتخابات مجلس خبرگان خواب‌های آشفته‌ای می بینند که دلمان قصر است چرا که خواب آن ها تعبیر نمی‌شود.

خواستگاه فتنه از اصلاح طلبان بود/ برخی خواب‌های آشفته‌ای برای انتخابات مجلس خبرگان دیده‌اند اما تعبیر نمی‌شودبه گزارش خبرنگار احزاب و تشکلهای گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، "محمدرضا باهنر" دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین در مراسم افطاری جامعه اسلامی مهندسین گفت: انتخابات در جامعه بسیار مؤثر و هیجان‌انگیز است، متأسفانه در برگزاری انتخابات گذشته 4 ماه قبل از آن و 4 ماه بعد از آن شاهد پیش‌لرزه و پس‌لرزه‌هایی در مدیریت‌های کشور بودیم و نزدیک به 8 ماه وقت دستگاه‌های اجرایی و مسئول کشور در خصوص انتخابات مختلف گرفته می‌شد.
 
وی بیان داشت: مجمع تشخیص مصلحت نظام طرحی را مطرح کرده است که چهار انتخابات اصلی کشور هر دو سال یکبار و به صورت تجمیع برگزار شود این کار منافعی دارد که باعث هم‌پوشانی و هم افزایی بیشتر در کشور خواهد شد.
 
دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین ادامه داد: اشکال این طرح این است که یکی از انتخابات تحت ‌الشعاع دیگری قرار می‌گیرد که این برای کشور بد است و نمونه آن را در انتخابات سال 92 شاهد بودیم که انتخابات شورای شهر تحت الشعاع انتخابات ریاست جمهوری قرار گرفت. هر انتخابات باید در کشور ما جایگاه اصلی خود را حفظ کند که در همین راستا در اسفندماه امسال شاهد دو انتخابات مهم خواهیم بود که هر کدام جایگاه و تأثیرگذاری خاص خود را دارد.
 
باهنر افزود: متأسفانه برخی‌ها خواب‌های آشفته و عجیبی را برای انتخابات مجلس خبرگان دیده‌اند و به دنبال آن هستند که 10 نفر را وارد این مجلس کنند تا ساز ناکوک بزنند ما نمی‌گذاریم خواب آشفته آنها تعبیر شود. نیروهای فعال سیاسی انقلاب نباید از مجلس خبرگان غافل بمانند و انتخابات آن تحت تأثیر مجلس شورای اسلامی قرار بگیرد.
 
وی تصریح کرد: امروز دو تشکیلات شناسنامه‌دار کشور یعنی جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین در خصوص انتخابات مجلس خبرگان فعالیت خود را شروع کرده و در آینده‌ای نزدیک کاندیدای آن مشخص می‌شود در همین راستا ما باید گوش به زنگ باشیم. در انتخابات مجلس شورای اسلامی امکان دارد که جناح اصلاح‌طلب و اعتدالیون یک لیست واحد ارائه دهند یا به صورت دو گروه مجزا در انتخابات وارد شوند که در هر صورت احزاب اصولگرا باید با یک وحدت و انسجام به سمت ائتلاف و لیست واحد قدم بردارد.
 
باهنر در پایان خاطر نشان کرد: همه اصلاح‌طلبان را نباید با یک چوب راند اما باید توجه کرد که خاستگاه فتنه از درون اصلاح‌طلبان بوده است. از همین‌رو اصلاح‌طلبان باید خط خودشان را با فتنه مشخص و ضوابط و قوانین کشور را رعایت کنند. در کشور دو خط قرمز وجود دارد یکی فتنه و دیگر انحراف است که باید حواسمان در خصوص افرادی که قصد ورود به عرصه انتخابات دارند، باشد.

انتهای پیام/
برچسب ها: احزب ، تش ، باهنر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار