حجت‌الاسلام والمسلمین پورمحمدی:

امروز دشمنان اسلام می گویند ایران نه تنها نقطه امن منطقه است بلکه عامل ایجاد امنیت نیز است

وزیر دادگستری گفت: وحدت و انسجام و پیوند امام و امت سبب اقتدار و جایگاه والای امروز ایران در منطقه شده است. محیط اجتماعی ما محیط پویا و بانشاطی است.

امروز دشمنان اسلام می گویند ایران نه تنها نقطه امن منطقه است بلکه عامل ایجاد امنیت نیز استبه گزارش خبرنگار احزاب و تشکلهای گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام والمسلمین "مصطفی پورمحمدی" وزیر دادگستری و عضو جامعه روحانیت مبارز در ضیافت افطار جامعه اسلامی مهندسین که در مسجد دانشگاه امام صادق(ع) برگزار شد، گفت: امروز انقلاب در شرایط ویژه، برجسته  و ممتاز خودش قرار دارد و جریان ارزشمند، اصیل و ارزش‌مدار انقلاب ما را حفظ کرده و آنچه سبب بقای انقلاب شده استمرار این خط بوده است.
 
وی ادامه داد: وحدت و انسجام و پیوند امام و امت سبب اقتدار و جایگاه والای امروز ایران در منطقه شده است.  محیط اجتماعی ما محیط پویا و بانشاطی است و اگر امروز شاهد این پویای هستیم به خاطر جریان سالم سیاسی و اجتماعی موجود در کشور بوده است انقلاب تأثیر اثرگذار خود را با صلابت حفظ کرده و به دشمنان خارجی اجازه تاخت و تاز و هجوم را نمی‌دهد.
 
حجت الاسلام پورمحمدی افزود: امروز دنیا معتقد است که ایران نه تنها نقطه امن منطقه است بلکه باعث امنیت در منطقه می‌شود.  محتوای انقلاب و جریان ناب انقلابی ما در گرو دین‌مداری ملت، استقامت و انقلابی بودن آنها شکل گرفته است دشمنان هرچه که بگویند حدنصاب مشارکت سیاسی جمهوری اسلامی بهترین است.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: حضور و توفیق سیاسی به دلیل وحدت ملی و وحدت بین فعالان اصیل انقلاب و خدمتگذاری است.  انقلاب ما براساس عقلانیت شکل گرفته است و مقام معظم رهبری متین‌ترین و منطقی‌ترین سخنان را در دنیا مطرح می‌کنند.  ما که مدعی اصولگرایی هستیم و تفکر اسلامی را قبول داریم باید پایبندی خودمان نسبت به قوانین و انقلاب را بیشتر حفظ کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: احزاب ، تشکل ، پورمحمدی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار