تبریز؛

تدوین اساسنامه انجمن جدید فیلم آذربایجان‌شرقی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی از آغاز تدوین اساسنامه جدید انجمن فیلم استان خبر داد.

تدوین اساسنامه انجمن جدید فیلم آذربایجان‌شرقیبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از تبریز؛ صفی‌پور گفت: برای ایجاد همدلی و همفکری برای ادامه فعالیت انجمن فیلم استان و اهداف انجمن که مبتنی بر تلاش در جهت ارتقاء سطح فنی، هنری اعضاء و علاقمندان و کمک به توسعه فعالیت در زمینه فیلم بوده است، اساسنامه جدید برای تاسیس انجمن جدید فیلم استان تدوین می‌شود.

وی افزود: براین اساس پنج نفر از اعضاء و پیشکسوتان انجمن یدالله نوعصری، حسن علیزاده پروین، حسین مهدی‌زاده،‌عبدالرضا هشترودیلر و رقیه ابراهیم‌زاده، برای نظارت بر انجام امور انتصاب شد.

صفی‌پور اظهار کرد: با وجود حضور مکرر اعضا و تشکیل جلسات متعدد برای حل مشکلات و ایجاد همدلی در اداره کل فرهنگ و ارشاد استان این اقدامات موثر واقع نشد.

وی یادآور شد: برخوردهای نامناسب میان تعدادی از اعضا و هیات مدیره انجمن، اساس تشکیل انجمن را که در اساسنامه ذکر شده بود را زیر سوال برد.

صفی‌پور با ابراز تاسف از این موضوع انحلال انجمن فیلم استان را اعلام کرد و افزود: فیلم به عنوان رسانه‌ای فراگیر و موثر و گرایش جوانان و علاقمندان به این هنر و تاثیر آن در رفع مشکلات جامعه اهمیت یافته است و براین اساس باید متولیان آن بر اهمیت موضوع واقف باشند تا پاسخگوی مخاطبان باشند.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.