مدیر پروژه همسان گزینی به باشگاه خبرنگاران خبر داد:

15 هزار متقاضی ثبت نام ازدواج در سایت همسان گزینی

مدیر پروژه همسان گزینی تبیان گفت: در حال حاضر نزدیک به 15 هزار نفر در بانک اطلاعاتی متقاضیان ازدواج از طریق سایت همسان گزینی ثبت نام کرده‌اند.

زهره حسینی مدیر پروژه همسان گزینی تبیان در گفت‌و‌گو با خبرنگارحوزه جوانان و خانواده گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران،‌ با اشاره به استقبال از سامانه ملی همسان گزینی  اظهار کرد: پس از راه اندازی سامانه ملی همسان گزینی در پایان خرداد ماه سال جاری، استقبال خانم‌ها و آقایان از این سامانه افزایش یافته و درحال حاضر  در بانک اطلاعاتی خود 15 هزار نفر متقاضی ازدواج داریم.

وی با اشاره به مدت زمان مراحل آشنایی و تحقیقات افزود:  از آنجایی که مسئله ازدواج مسئله مهمی است نمی‌توان در مورد موفق بودن یا نبودن آن اظهار نظر کرد اما می‌توانیم نتیجه خوبی داشته باشیم تا در معرفی‌های بیشتر در مورد راه اندازی این سامانه اظهار نظر کنیم.

حسینی در ادامه با اشاره به میزان ازدواج افراد از طریق سامانه ملی همسان گزینی تصریح کرد: با توجه به فعالیت‌ 130 معرف ازدواج از اسفند ماه سال گذشته، حدود 3 هزار معرفی انجام شد که از بین آنها 100 مورد منجر به ازدواج شدند.

وی در پایان با اشاره به حدود 130 معرف در سایت همسان گزینی تبیان گفت: افرادی که مایل هستند به عنوان واسطه ازدواج این امر خیر را انجام دهند می‌توانند در سایت تبیان ثبت نام کنند و پس از بررسی‌ پرونده‌ آنها، از این افراد دعوت به همکاری می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۹:۰۷ ۱۳ تير ۱۳۹۴
سلام
لطفا آدرس سایتتون رو اعلام کنید
ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۷ ۱۲ تير ۱۳۹۴
من اول شغل میخام و امنیت اقتصادی !!!
31 ساله، مجرد و بیکار
آخرین اخبار