بیرجند؛

برگزاری چهارمین جشنواره ملی نقاشی خط و حروف نگاری رضوی در خراسان جنوبی

چهارمین جشنواره ملی نقاشی خط و حروف نگاری رضوی در قالب سیزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) در خراسان جنوبی برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از بیرجند؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: از زمان انتشار فراخوان شرکت در چهارمین جشنواره نقاشی خط و حروف نگاری رضوی تاکنون 100 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

محبی افزود: چهارمین جشنواره ملی نقاشی خط و حروف نگاری رضوی در قالب سیزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) در خراسان جنوبی برگزار می شود.

وی تصریح کرد: برپایی جشنواره امام رضا(ع) در ترویج فرهنگ و معارف رضوی نقش بسیار برجسته ای دارد و در صورتی که به شکل مردمی برگزار شود، رسیدن به اهداف محتوایی مورد نظر سریعتر محقق می شود.

وی با اشاره به برپایی ورک شاپ این جشنواره در ششم و هفتم با حضور دکتر چارئی و با شرکت 25 نفر از هنرمندان شهرستانهای استان در بیرجند خاطرنشان کرد: بر اساس نظرسنجی انجام شده از هنرمندان شرکت کننده در این جشنواره، برگزاری ورک شاب در ارتقاء کیفیت آثار شرکت کنندگان در جشنواره نقاشیخط و حروف نگاری رضوی بسیار تاثیرگذار است.

به گفته دبیر چهارمین جشنواره نقاشی خط وحروف نگاری رضوی علاقمندان به شرکت دراین جشنواره می توانند تا اول مرداد آثار خود رابه آدرس اینترنتی jh.ershad@yahoo.com دبیرخانه چهارمین جشنواره نقاشیخط وحروف نگاری رضوی ارسال کنند.

محبی خاطرنشان کرد: در صورت تایید آثار ارسالی از طریق سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی یا تماس تلفنی از هنرمندان برای حضور درمرحله دوم جشنواره دعوت خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در مرحله حضوری نیز هنرمندان به مدت 2 روز فرصت دارند تا آثاری با موضوع فرهنگ و هنر رضوی خلق کنند، گفت: آثار تولید شده در مرحله حضوری با انتخاب هیات داوران به بخش نمایشگاهی راه می یابند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی همچنین یادآور شد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده نتایج اولیه جشنواره 15 مرداد و داوری نهایی آثار 27 و 28 مرداد انجام و نمایشگاه چهارمین جشنواره نقاشیخط و حروف نگاری رضوی و مراسم اختتامیه 29 مرداد برگزار می شود.
 
انتهای پیام /س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.