اصفهان؛

مجمع خيرين فرهنگي كاشان تاسيس می شود

ریيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي كاشان از تاسیس مجمع خيرين فرهنگي كاشان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از اصفهان، مصطفی جوادی مقدم، در ديدار با ریيس و معاون فرهنگي دانشگاه کاشان ضمن اعلام انعقاد تفاهم ‌نامه‌های همكاري اين اداره و دانشگاه كاشان در زمينه‌هاي مختلف آموزش شهروندي و برگزاري برنامه‌هاي فرهنگي و هنري افزود: تاسيس مجمع خيرين فرهنگي كاشان به عنوان یکی از برنامه های این اداره است که با توجه به كمبود بودجه اين اداره برای انجام کارهای فرهنگی تاسیس آن می تواند زمینه های مشاركت و ورود خيرين به این عرصه را فراهم کند.

وي با تاکید بر نقش حايز اهميت دانشجويان در توسعه برنامه هاي فرهنگي تصریح کرد: با اجراي طرح‌هاي مشاركتي با دانشگاه‌ها و ساير مراكز فرهنگي و كمك خيرين می توان كاشان را به جايگاه اصلي فرهنگي خود رساند.

به گفته وی،برگزاري همايش‌ها و سمينارهاي علمي و فرهنگي، معرفي شخصيت‌هاي فرهنگي و هنري به نسل جوان با همکاری اداره ارشاد و دانشگاه کاشان گامی برای از بین بردن گسست فرهنگي بين نسل قديم و نسل جوان است.

ریيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي كاشان، همچنین از برگزاری برگزاری جايزه ادبي كاشان با كمك دانشگاه و ساير مراكز فرهنگي این شهرستان درراستای تبديل کاشان به شهر آئيني و فرهنگي خبر داد و گفت:برگزاري جايزه ادبي كاشان از دیگر برنامه‌هاي این اداره به منظور معرفي و شناسایی شخصيت‌هاي ادبي شهرستان در سطح كشور است.

جوادی مقدم، افزود:پیش بینی می شود این برنامه با همكاري گروه زبان و ادبيات فارسي و مركز پژوهشي كاشان‌شناسي دانشگاه كاشان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي محقق شود.

وی با تاکید بر نقش بسزاي دانشگاه كاشان در ارتقای سطح فرهنگ عمومي شهر گفت:استفاده ازظرفیت دانشگاه کاشان در ارتقای فرهنگ عمومی شهر حایز اهمیت است. 



انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.