قم؛

قضاوت داور بین‌المللی کشتی قم در مسابقات قهرمانی کشور

رئیس هیئت کشتی استان قم با اشاره به حساسیت رقابت ها از قضاوت داور بین‌المللی کشتی قم در پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی خردسالان کشور خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران قم؛ محسن حلوایی رئیس هیئت کشتی استان قم با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده توسط فدراسیون کشتی گفت: رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی خردسالان کشور از صبح بیست و هشتمین روز تیرماه به میزبانی هیئت کشتی استان لرستان خواهد رفت.

وی همچنین برحساسیت این قضاوت در این رقابت ها تاکید کرد وافزود: از سوی کمیته داوران فدراسیون کشتی اسامی داوران قضاوت‌کننده در رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی خردسالان کشور مشخص شده و بر این اساس سیف‌علی سلمان‌پور داور بین‌المللی کشتی قم نیز یکی از قاضیان این پیکارها به شمار می‌رود.

رئیس هیئت کشتی استان قم در ادامه عنوان کرد:  از دیگر داور های مطرح در این رقابت ها میتوان به داورانی از استان‌های تهران، کرمانشاه، مازندران، اصفهان، البرز، خراسان‌رضوی، خوزستان، سمنان،  هرمزگان، لرستان، فارس، آذربایجان شرقی، قم، گلستان و خراسان شمالی اشاره کرد.

حلوای با اشاره به داورانی که با مدرک داوری درجه دو وسه  بین‌المللی در این پیکارها قضاوت می‌کنندگفت: اسامی این افراد توسط فدراسیون کشتی اعلام شده است.   

وی در پایان گفت:امیدوارهستیم تا به واسطه درخشش چهره‌های مستعد خود در هر دو رشته آزاد و فرنگی و البته بیشتر در رشته فرنگی به مدال‌های رنگارنگی دست پیدا کنیم.


انتهای پیام/ س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.