رضايي:

پیشنهاد پرسپولیس جدی نبود

مهاجم جدید سایپا گفت: مشکل من با نفت فقط مالی بود و سایپا را انتخاب کردم تا در کنار جلالی آرامش دیگری را تجربه کنم.

غلام رضا رضایی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: نفتی ها به من قول تسویه حساب دادند و من نمی خواهم به گذشته برگردم. اما در مقطعی نیاز به حمایت مالی باشگاه داشتم که نمی دانم دریغ کردند یا واقعا پول نداشتند.

وی ادامه داد: فهمیدم باید جایی بروم که وقتی کمک می خواهم به دادم برسند. مشکلی برای یکی از اعضای خانواده ام بوجود آمد و پول الویت زندگی من شد ولی باشگاه همکاری نکرد. از این رو تصمیم گرفتم به تیمی بروم که پول ها را سر وقت بدهند و مجبور نباشم به خاطر حق خودم حرص بخورم. سايپا شرايط خوبي داشت و اين تيم را انتخاب کردم.

وی در مورد نظر منصوریان گفت: نمی دانم منصوریان با جدایی ام موافق بود یا مخالف، چرا که با او صحبت نکردم ولی کمک هایش پیگیر بودند و وقتی موضوع را گفتم چیزی نگفتند.

رضایی در مورد بدون تماشاگر بودن سایپا گفت: من دنبال فوتبال بازی کردنم و به این چیزها فکر نمی کنم. قبلا سابقه کار با آقای جلالی را داشتم و فکر می کنم انتخاب خوبی داشتم.

وی در مورد مبلغ قراردادش با سایپا گفت: من خیلی کمتر از آنچه شما تصور می کنید گرفتم. به عملکرد فصل قبلم نگاه کنید واقعا چقدر تاثیرگذار بودم. به همان اندازه هم پول گرفتم ولی اصلا به میلیارد و این حرف ها نمی رسد، یعنی سایپا از این ریخت و پاش ها نمی کند.

این بازیکن با اشاره به  پیشنهاد پرسپولیس افزود: اتفاقا صحبت هایی شد که البته زیاد جدی نگرفتم، چرا که احساس کردم در حد حرف است.ب ا این حال پرسپولیس تیم دوست داشتنی است و خاطرات خوبی از این تیم دارم.

وی در جواب این سئوال که فکر می کنی امسال سایپا بتواند سهمیه کسب کند گفت: چرا نتواند. این تیم فصل قبل هم می توانست و شانس داشت و اگر کمی بیشتر تلاش می کرد چه بسا سهمیه آسیا را می گرفت. امسال هم تيم خوبي داريم و باز هم مي‌توانيم مدعي باشيم سايپا تيم باثباتي است و اگر شرايط مهيا شود قطعا مي‌تواند رقيب ساير تيم‌ها شود.

رضایی با اشاره به دلایل ناکامی نفت ادامه داد: دلیلش همین مدعی بودن در همه جام ها بود. ما بسیار تحت فشار بودیم. از طرفی تیم مشکل مالی داشت و روحیه بازیکنان پایین آمده بود. تنها نقطه قوت ما کار خوب منصوریان و همکارانش و بازی های خوب بازیکنان بود و در غیر این صورت با سفرهای طولانی و عدم تزریق پول به تیم بر  مشکلات ما افزوده شد. تیم ما واقعا به لحاظ روحی و جسمی خسته بود.

انتهای پیام/

 
برچسب ها: فوتبال ، رضایی ، نفت ، منصوریان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار