اصفهان؛

انهدام باند سارقان منزل در شاهين شهر

فرمانده انتظامي شهرستان شاهين شهر اصفهان از دستگيري باند سارقان منزل وكشف 24 فقره سرقت در اين رابطه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از اصفهان، سرهنگ " مختاري با اعلام اين خبر گفت: در پي وقوع چندين فقره سرقت در شهرستان شاهين شهر ، ماموران اين فرماندهي شناسايي ودستگيري سارقان را در دستور كار خود قرار دادند.

سرهنگ " مختاري " افزود: ماموران با انجام تحقيقات گسترده در اين زمينه خودرويي را كه سارقان در سرقت ها از آن استفاده مي كردند ، شناسايي كردند.

اين مقام انتظامي اظهار داشت : پس از شناسايي خودرو سارقان ماموران اين خودرو را در يكي از محلات رويت وآن را متوقف كردند، و راننده آن را كه سركرده باند بود دستگير و به پليس آگاهي منتقل كردند.

وي خاطر نشان كرد : با دستگيري اين سارق دو همدست ديگر وي نيز شناسايي و دستگير شدند ودر بازرسي از مخفيگاه آنان تعداد زيادي اموال مسروقه شامل چندين دستگاه تلوزين ال اي دي چندين دستگاه لپ تاب ، چندين دستگاه دوربين فيلمبرداري و عکسبرداري و تعداد زيادي اموال مسروقه ديگر کشف شد .

سرهنگ "مختاري " با بيان اين مطلب كه سارقان به 24 فقره سرقت اعتراف كردند ،گفت: هر سه سارق پس از تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي تحويل داده شدند.

وي از عموم شهروندان محترم خواست تا با رعايت نکايت ايمني و امنيتي منازل مثل نصب حفاظ هاي امنيتي استاندارد برروي ديوارمنازل و پشت بام ونصب آيفون تصويري حافظه دار از سرقت هاي منزل پيشگيري كنند و همچنين از نگهداري طلاجات و وجوه نقد در منازل جدا خودداري و آنها را به صندوق امانات بانکها بسپارند. 


انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.