تصاویر آیفون 6 اس لو رفت+ عکس

آیفون 6 اس از لحاظ شکل ظاهری شباهت زیادی به آیفون 6 دارد؛ اما به سخت‌افزار قوی‌تری نسبت به نمونه قبلی مجهز است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از سی‌ان‌ان؛ تصاویری از جدیدترین مدل گوشی‌های تلفن همراه آیفون 6 ‌ اس منتشر شده است که اطلاعاتی از این مدل را پیش از موعد مقرر در اختیار علاقه‌مندان به محصولات شرکت اپل قرار می‌دهد.

تصاویر آیفون 6 اس لو رفت+ عکس

اخبار و شایعات در مورد سری بعد آیفون داغ است و امروز تصویری در شبکه‌های اینترنتی فاش شد که نشان می دهد آیفون ۶ اس به دوربین اصلی ۱۲ و دوربین دوم 5 مگاپیکسلی مجهز می‌شود.

تصاویر آیفون 6 اس لو رفت+ عکس

این دوربین از قابلیت فیلمبرداری با دقت ۴K و حرکت آهسته تا ۲۴۰ فریم بر ثانیه برخوردار خواهد بود. پیش از این شایع شده بود اپل قصد دارد جانشین آیفون ۶ را به دوربین ۱۶ مگاپیکسلی مجهز کند.


هرچند به نظر می‌رسد آیفون اس6  از لحاظ ظاهری شباهت زیادی به آیفون 6 دارد؛ بر اساس اطلاعات فاش شده احتمالا این گوشی هوشمند از برد متفاوتی بهره خواهد برد و مودم LTE سریع‌تری در آن استفاده می‌شود. به نظر می رسد این بار شرکت اپل تمامی تغییرات خود را در قطعات و اجزای سخت‌افزاری گوشی‌های آیفون اعمال می‌کند و احتمالا شاهد تغییرات ظاهری زیادی در آیفون 6 اس نباشیم. 

صفحه نمایشگر آیفون اس6 نیز 4.7 اینچ طراحی شده است و تغییر محسوسی نسبت به نمونه قبلی ندارد. برخی منابع مدعی شدند در مدل جدید دیگر خبری از نشانه‌های آنتن وجود نخواهد داشت. هنوز اخباری از نسخه 5.5 اینچی iPhone 6 Plus منتشر نشده است.

تصاویر آیفون 6 اس لو رفت+ عکس

یک تصویر از برد داخلی آیفون جدید منتشر شده است که در آن علاوه بر قطعات دیگر، یک چیپ کوالکام با سریال MDM9635M LTE مشخص است. بر اساس این تصویر و چیپ جدید، کارشناسان متوجه شدند آیفون 6 اس که به این چیپ قوی‌تر برای پشتیبانی از LTE مجهز شده است، مصرف انرژی کمتر و سرعت انتقال اطلاعات بالاتری خواهد داشت.  

این چیپ در حال حاضر در گوشی‌ گلکسی اس 5 سامسونگ قرار دارد که سرعت ۳۰۰ مگا بیت بر ثانیه را فراهم می‌کند. آیفون 6 و آیفون 6 پلاس به چیپی مجهز شده‌اند که سرعت ۱۵۰ مگا بیت بر ثانیه‌ای را ارائه میدهد. البته همواره سرعت اسمی با سرعت واقعی که دریافت می‌کنیم متفاوت است، از این‌رو به دلیل وجود محدودیت‌های شبکه‌ای اپراتورها، احتمالا کاربران آیفون جدید سرعت بالاتر از ۲۲۵ مگا بیت بر ثانیه را دریافت نکنند.

تصاویر آیفون 6 اس لو رفت+ عکس
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
xncomdxc
۲۲:۲۷ ۱۲ تير ۱۳۹۴
20
آخرین اخبار