کرمان؛

ساخت 3 مدرسه و اهدای 2 قطعه زمین و 24 میلیون تومان حاصل همایش خیرین مدرسه ساز رودبار جنوب

در دومین همایش مجمع خیرین مدرسه ساز رودبار جنوب که با حضور خیران و مسئولان شهرستان رودبار انجام شد ، خیران کمک های نقدی و غیر نقدی خود را در قالب ساخت سه مدرسه و اهدای دوقطعه زمین و 24 میلیون تومان اهداء کردند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران و بنا به اعلام روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان ، در این همایش امام جمعه موقت رودبار جنوب به اهمیت انجام کار خیر از دیگاه قرآن کریم و روایات پرداخت و گفت: انجام کار خیر باقیات‌الصالحات است و در راستای آن اگر بنایی احداث ‌شود تا زمانی که از آن بنا استفاده می‌شود، خیر آن عمل باقی می‌ماند .

حجت الاسلام حسینی با اشاره به اهمیت بحث مدرسه سازی ، خواستار حضور و مشارکت مردم در امر مدرسه سازی و ترویج این امر خداپسندانه شد.

در ادامه ی این همایش ، رییس مجمع خیرین مدرسه ساز استان کرمان با اشاره به اینکه خیّران مدرسه ساز این استان در فعالیت های مدرسه سازی حضور خوبی داشتند ، گفت: با همت این عزیزان 32 مجمع خیرین مدرسه ساز در استان راه اندازی شده است.

حسنی افزود: تا کنون مجمع خیرین مدرسه ساز استان کرمان 650 طرح درقالب 4 هزار کلاس و 180 سالن چند منظوره را با همکاری خیران به بهره برداری رسانده است.

وی از احداث 14 مدرسه به نام چهارده معصوم در جنوب استان خبر داد و خاطر نشان کرد: عملیات احداث بخشی از این مدارس در حال انجام است.

انتهای پیام/ز
برچسب ها: ساخت ، مدرسه ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.