اصفهان؛

مهم ترین برنامه در نیمه دوم ماه مبارک رمضان احیا شب های قدر است

مسئول تشکل های مذهبی استان اصفهان: در نیمه دوم ماه مبارک رمضان بیشترین تمرکز ما برای اجرای برنامه های احیا شب های قدر است.

مهم ترین برنامه در نیمه دوم ماه مبارک رمضان احیا شب های قدر استبه گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از اصفهان؛ حجت الاسلام و المسلمین حسن بابایی‌پیرامون برنامه های تشکل های مذهبی استان اصفهان برای نیمه دوم ماه مبارک رمضان اظهار داشت: در نیمه دوم ماه مبارک رمضان بیشترین تمرکز ما برای اجرای برنامه های احیا شب های قدر است که در این راستا سخرانی ها و برنامه هایی که در دستور کار هستند برگزار می شوند.

وی از راهپیمایی روز قدس به عنوان دیگر برنامه های نیمه دوم ماه مبارک رمضان نام برد و افزود: جمعه آینده در استان اصفهان راهپیمایی روز قدس را برگزار می کنیم که در این راهپیمایی مبلغان و روحانیون استان اصفهان از خیابا‌ن طالقانی و مدیران هیئت های مذهبی استان اصفهان و مداحان اهل بیت(ع) از چهار راه شکرشکن به سمت میدان امام حرکت می کنند.

مسئول تشکل های مذهبی استان اصفهان بیان کرد: صدور بیانه از طرف مبلغان و امامان جماعات و شورای هیئت های مذهبی از جمله برنامه هایی است که در راهپیمایی روز قدس انجام می شوند.

وی با اشاره به روز حجاب و عفاف گفت: در آستانه 21 تیر ماه روز حجاب و عفاف روز شنبه یک جلسه با مسئولین شهر، مدیران هیئت های مذهبی، دستگاه های مذهبی و فرهنگی و با حضور امام جمعه استان اصفهان برگزار می شود و تصمیماتی برای روز حجاب و عفاف گرفته می شود.

حجت الاسلام و المسلمین بابایی از برگزاری نمایشگاه های حجاب و عفاف در سطح استان اصفهان به عنوان یکی از برنامه های 21 تیر ماه، روز حجاب و عفاف یاد کرد.

مسئول تشکل های مذهبی استان اصفهان اظهار داشت: 950 نفر مبلغ و 250 نفر مبلغه از استان اصفهان به شهر های استان اصفهان و دیگر استان ها از قبیل استان چهار محال و بختیاری، استان سیستان و بلوچستان و استان کرمان اعزام شده اند ترویج فرهنگ دینی و اسلامی، ترویج احکام دینی، شرح مسائل شرعی، اقامه نماز برای مردم و بررسی مشکلات دینی و فرهنگی مردم این استان ها و اعلام آنها به سازمان تبلیغات اسلامی برای رفع آنها از اهداف اعزام این مبلغان است. 


انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.