در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران/

باهنر:‌ به دنبال توافق برد - برد هستیم

نایب رییس دوم مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به دنبال توافق برد - برد هستیم، گفت: جمهوری اسلامی ایران و جامعه بین‌المللی منافع مشترک زیادی دارند که می‌توانند به آن دست یابند، با این حال ما در مذاکرات بر خطوط قرمز هسته‌ای خود از جمله هسته‌ای ماندن کشورمان تأکید و اصرار وافر داریم.

"محمدرضا باهنر" در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران با اشاره به مذاکرات هسته‌ای که در وین در جریان است، اظهارداشت: بر اساس گزارشات، بخش اعظمی از مباحث موجود میان دو طرف حل شده‌ و چند نکته مهم باقی مانده‌است. 

وی در ادامه افزود: دوستان ما در تیم مذاکره‌کننده مدعی هستند که برخی پرانتزهای مهم هنوز باقی مانده‌اند اما در عین حال لازم است که تمام جزئیات مشخص شود.

نایب رئیس مجلس اضافه کرد: خطوط قرمز ما در مذاکرات هسته‌ای کاملاً مشخص هستند البته تاکنون مسئولان مذاکره کننده ایرانی از این خطوط عقب‌نشینی نکرده‌اند اما ایران برای اثبات صداقت خود در فرآیند راستی‌آزمایی، همچنان همکاری لازم را با جامعه بین‌المللی و آژانس خواهد داشت.
 
این فعال سیاسی اصولگرا در پایان خاطرنشان کرد: ما به دنبال یک توافق برد-برد هستیم و معتقدیم که ایران و جامعه بین‌المللی منافع مشترک زیادی دارند که می‌توانند به آن دست یابند، اما در مذاکرات بر خطوط قرمز هسته‌ای خود از جمله هسته‌ای ماندن کشورمان تأکید و اصرار وافر داریم.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: باهنر ، مباحث ، تشکل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار