فردا با حضور وزیر راه و شهرسازی؛

جاده مواصلاتی مشگین شهر- اردبیل افتتاح می شود

فرماندار مشگین شهر گفت: 15 کیلومتر از جاده مواصلاتی مشگین شهر- اردبیل فردا با حضور وزیر راه و شهرسازی به بهره برداری می رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از اردبیل؛ ابراهیم امامی افزود: عملیات چهار بانده کردن جاده مشگین شهر- اردبیل با اعتبار یک هزار و 200 میلیارد ريال آغاز شده است که 15 کیلومتر از این جاده با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد تومان فردا با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح می شود.

وی همچنین تصریح کرد: ساخت 43 کیلومتر دیگر از جاده مواصلاتی مشگین شهر - اردبیل توسط قرارگاه خاتم طی دو سال آینده به انجام می رسد.

امامی با اشاره به اهمیت جاده مواصلاتی مشگین شهر- اردبیل افزود: این جاده در برقراری ارتباط با مراکز استان های اردبیل و تبریز و همچنین سهولت ارتباط مردم آذربایجان با استان اردبیل نقش بسزایی را ایفا میکند که امید میرود تا در آینده ای نزدیک تمامی این جاده به بهره برداری برسد.

این مسئول اظهار داشت: با توجه به اینکه جاده مشگین شهر- اردبیل یکی از پرحادثه ترین جاده های استان در زمینه تصادفات رانندگی است، قطعا با اتمام عملیات چهار بانده کردن این جاده شاهد کاهش چشمگیری در آمار تصادفات در جاده مواصلاتی مشگین شهر-اردبیل خواهیم بود.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.