الميادين گزارش داد؛

ارائه پیشنهاد جدید 1+5 در خصوص ورود بازرسان به مراکز حساس ایران

گزارشگر المیادین در وین گفت گروه 1+5 پیشنهاد جدیدی در خصوص ورود بازرسان به مراکز حساس ایران به این کشور ارائه کرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، خبرنگار این شبکه در گفتگوی درباره رایزنی‌ها در وین با هدف دستیابی به توافق درباره برنامه هسته‌ای ایران گفت: «امروز دیدارهای فشرده‌ای برگزار شد. وزیر امورخارجه چین پس از ورود به وین گفت، پیش‌بینی می‌کند پیش از هفتم ژوئیه توافق به دست آید ولی چنین کاری نیاز به رایزنی‌های زیادی دارد. این اظهارات وزیر امورخارجه چین با توجه به منتشر نشدن هیچ اطلاعاتی از روند مذاکرات، سخنانی مثبت تلقی می‌شود». 

گزارشگر المیادین افزود: «پیشنهادی در خصوص ورود به مراکز حساس در اختیار هیئت ایرانی قرار گرفته است و این پیشنهاد هم اکنون در دست بررسی است. طبعا جزئیات این پیشنهاد مشخص نیست ولی براساس اطلاعاتی که ما به دست آورده‌ایم، ایرانی‌ها می‌توانند با ورود بازرسان به مراکز حساس خود موافقت یا مخالفت کنند و در صورتیکه بر ورود به مرکز خاصی پافشاری شود، این مسئله به کمیته‌ای متشکل از نمایندگان چند کشور ارجاع می‌شود تا مسئله را بررسی کنند و اگر با ورد به چنین مرکزی موافقت شود، این کار با حضور خبرنگاران و شمار زیادی از کارشناسان صورت می‌گیرد. این پیشنهاد را می‌توان تلاشی از طرف پنج به اضافه یک برای دادن تضمین های قابل قبول به ایرانی‌ها دانست». 

گزارشگر المیادین فضای حاکم بر مذاکرات وین را مثبت توصیف کرد ولی گفت وزیران امور خارجه فردا به کشورهایشان بازمی‌گردند و روز یکشنبه بار دیگر به وین خواهند آمد. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۵ ۱۳ تير ۱۳۹۴
اگر بگذارید به مراکز حساس دسترسی پیدا کنند اونوقت دقیقا مثل عراق می شویم که در عرض 3 هفته بمباران شدید مراکز حساس عراق توسط آمریکا سقوط کرد.
Germany
ali
۱۴:۵۴ ۱۲ تير ۱۳۹۴
نباید به هیچ وجه موافقت بشه این کار یه اشتباه بزرگه!
Iran (Islamic Republic of)
mehdi
۱۲:۵۹ ۱۲ تير ۱۳۹۴
هیچ نوع بازرسی از مراکز حساس ونظامی را قبول نداریم
Saudi Arabia
ناشناس
۱۲:۱۵ ۱۲ تير ۱۳۹۴
چخ امریکا چخه امریکا
Iran (Islamic Republic of)
ستار نوروزنجاد
۰۶:۵۲ ۱۲ تير ۱۳۹۴
جواب بازرسيها از مراكز نظامي سرب داغ
جرا اذ اسرائيل بازرسي نميكند بمب اتم كه دارد امانو هم جاسوس امريكا همه ضديت با ايران اسلام محمدي دارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۱۱ ۱۲ تير ۱۳۹۴
این حتما یک حقه مزورانه استراتزیکی است.کی است که نداندکه کلیه نمایندگان مذاکره کننده با دستور آمریکا میمیرند وزندگی میکنند اعم از مذاکره کنندگان ارو\اپی و حتی رپیس سازمان به؛ اصطلاح ؛ملل.ونمایندگان چین وروسیه نیز در این میان بس از گرفتن امتیاز لازم از آمریکا و اروبا با آنها موافقت میکنند.خلاصه کاملا بدون رو در واسی! این گوی واین میدان!!! والسلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۴ ۱۲ تير ۱۳۹۴
خیلی مسخره است کشور دنیا که همه مصیبت های آن به گردن آنهاست و انبارهای پر از سلاح هسته ای دارند ، در باره از بین بردن استقلال کشور ایران پیشنهاد تهیه می کنند ! ؟
United States of America
امید
۰۱:۰۳ ۱۲ تير ۱۳۹۴
اغا مراکز حساس نظامی اصن نیازی به بحث نداره.اجازه بازرسی به مراکز معنی نداره
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۰:۴۲ ۱۲ تير ۱۳۹۴
اگه بخوان ایران را به بازی بگیرن، بند خوبیه براشون.
Iran (Islamic Republic of)
مردم
۰۰:۰۵ ۱۲ تير ۱۳۹۴
طلاکه پاک است چه منتی به خاک است-هرجاوهرنقطه مشکوک نظامی هسته ای وسلاحهای کشتاجمعی رابازدیدکنند(چون دراین زمین فتوای حرام بودن شلاحهای کشتارجمعی راداریم)ولی به سه شرط 1-بااستفاده ازدستگاههای میزان سنجی باشدوباکمترین حضوربصری وفیزیکی انسانی که سلیقه ای نباشدوتازدیکترین مکان باشدکه نهایتاعمق ووسعت رابازدیدکنند(مثل دستگاههای رادیواکتیوسنج،پلوتونیم سنج،حرارت سنج،ماوربنفش،مادون قرمز،امواج رادیوی...)2-باحضوررسانه های باشدکه منعکس شودایران مشکلی ندارد-اگرهم دارددرجهت رفع برمی آید3-ودرصورت عدم وجودچنین فعالیتهای تمام خسارات مادی،حقوقی،امنیتی،اطلاعاتی رابه مردم ایران پرداخت نمآیند
Iran (Islamic Republic of)
آقای سین
۲۳:۲۹ ۱۱ تير ۱۳۹۴
حق ندارن یه نگاه چپ به مراکز حساس ما داشته باشن. ما اجازه همچین کاری رو به هیچ احدالناسی نمیدیم
آخرین اخبار