معاون فرهنگی دانشگاه فرهنگیان:

راه اندازی پایگاه‌هایی برای پیشگیری از آسیب‌های جسمی و روانی

براساس گفته‌های معاون فرهنگی دانشگاه فرهنگیان، راه اندازی کانون های سلامت ویژه دانشجو معلمان در دانشگاه فرهنگیان برپا خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین علیرضا صادق زاده در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران، افزود: دانشجو معلمان از طریق ایجاد این پایگاه ها با روش های پیشگیری از آسیب های مختلف همچون آسیب های جسمی، روحی و روانی که سلامت را به خطر می اندازد، آشنا خواهند شد که به روند کاری آنان کمک بسیاری خواهد کرد.

وی افزود: دانشجو معلمان در این پایگاه ها با راههای پیشگیری از انواع  آسیب های که سلامتی جسمی، روحی و روانی را به خطر می اندازند، آشنا خواهند شد.

این مقام مسئول از راه اندازی این پایگاه های سلامت در دانشگاه فرهنگیان خبر داد و به این موضوع اشاره داشت که : این طرح نیاز به همکاری چند گانه دارد و به همین جهت این کانون های سلامت هم با همکاری وزارت بهداشت، ستاد مبارزه با مواد مخدر و یک سازمان مردم نهاد فعال در زمینه بیماری های صعب العلاج ، بزودی در دست تاسیس و راه اندازی قرار خواهد گرفت و در همین راستا اطلاعیه کانون های سلامت به پردیس های دانشگاه ها ابلاغ شده است و اولین کارگاه سه روزه در این زمینه شهریور ماه سال جاری برگزار می گردد.

صادق زاده یادآور شد که منشور اصول و سیاست‌های حاکم بر دانشگاه فرهنگیان در زمینه فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی  طراحی شده است که متأثر از اسناد بالادستی مثل سند اسلامی شدن دانشگاه‌هاست و مبتنی بر 24  اصل و سیاست می باشد.

وی در پایان تصریح کرد: توجه ویژه به تعطیلات تابستانی و استفاده بهینه از این دوران به عنوان یک ظرفیت  بالقوه برای فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی در این منشور مدنظرقرارگرفته است و به همین جهت برنامه های مختلفی هم  برای اوقات فراغت دانشجو معلمان در تابستان برنامه ریزی شده است.





انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار