در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح شد

ضرورت استقرار عدالت مالیاتی / قوانین مخل تولید اصلاح شود

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران گفت: باید قوانین مخل تولید اصلاح و زمینه‌های لازم برای رشد مستقر سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی فراهم شود.

علی صدری در گفتگو با خبرنگار حوزه صنعت گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص خواسته‌های فعالان صنعتی از متولیان صنعت و معدن کشور اظهار داشت: آنچه که بسیار مورد تاکید فعالان اقتصادی است موضوع تغییر و اصلاح قوانین مخل تولید در حوزه‌های مختلف، انجام اقدامات لازم در جهت تامین سرمایه در گردش، رفع موانع خصوصی سازی و بررسی و اصلاح آیین نامه‌ها و فراهم نمودن زمینه‌های لازم برای رشد مستمر سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی است.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان افزود: فراهم کردن زمینه‌های رشد صادرات کالا، اجرای کانون بهبود مستمر محیط کسب و کار، تدوین استراتژی توسعه صنعت و تولید با همکاری تشکل‌ها و استقرار عدالت مالیاتی از دیگر مسائلی است که همواره مورد تاکید تولیدکنندگان و فعالان قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: البته اختصاص سهم تولید از هدفمندی نیز از مسائلی است که از اهمیت بالایی برخوردار بوده و باید مورد توجه قرار گیرد.

نائب رئیس خانه اقتصاد ایران همنچنین عدم مداخله دولت در بازار و قیمت‌گذاری کالاها را ضروری دانست و افزود: کاهش سیاست‌زدگی نظام اداری و ارتقای ریسک پذیری، ارتقای سهم معدن و صنایع معدنی در تولید ناخالص ملی، فراهم آوردن امکان فناوری‌های پیشرفته و شایسته سالاری در عزل و نصب‌ها مواردی هستند که در صورت تحقق موجب تحول اقتصاد و بهبود شرایط اوضاع تولید می‌شود.

به گفته صدری مبارزه با فساد اداری و پرورش اخلاق اداری  نیز جز ضرورت‌هایی است که باید در دستور کار مسئولان امر قرا بگیرد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار