در آستانه سفر رئیس فدراسیون ووشو به ماکائو

افتتاح دبیرخانه جدید فدراسیون ووشو آسیا / برگزاری جلسه هیئت رئیسه فدراسیون ووشو آسیا

علی‌نژاد امشب برای حضور در جلسه هیئت رئیسه فدراسیون ووشو آسیا عازم ماکائو می‌شود.

مهدی علی‌نژاد رئیس فدراسیون ووشو به خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، در خصوص سفرش به ماکائو گفت: از سال 1987 «مورا اوکا» که یک فرد ژاپنی است، سمت دبیرکل فدراسیون ووشوی آسیایی را داشت و بر همین اساس دبیرخانه آسیایی نیز در توکیو قرار داشت، اما از حدود 9 ماه پیش در حاشیه بازی‌های آسیایی اینچئون که «چن» از ماکائو به سمت دبیرکلی فدراسیون ووشو آسیا برگزیده شد، قرار شد تا محل دبیرخانه آسیایی از توکیو به ماکائو تغییر مکان پیدا کند.

وی ادامه داد: در نخستین روز سفرم به ماکائو شنبه 13 تیر ماه دبیرخانه جدید آسیایی در ماکائو با حضور «یوزای چنگ» رئیس فدراسیون جهانی ووشو و مقامات ارشد ماکائو افتتاح می‌شود.

رئیس فدراسیون ووشو غرب آسیا افزود: جلسه هیئت رئیسه فدراسیون ووشوی آسیایی نیز در روز یکشنبه 14 تیر ماه در ماکائو برگزار می‌شود.

در این جلسه نفرات کاندید از کشورهای آسیایی و یا فدراسیون‌های آسیایی برای انتخابات هیئت رئیسه جهانی که آبان ماه برگزار می‌شود، مشخص می‌شوند.

وی ادامه داد: این جلسه همچنین به منظور تبادل نظیر و بحث در خصوص هشتمین دوره رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا که مرداد ماه در چین است و همچنین میزبانی نهمین دوره این مسابقات در سال 2017 برگزار می‌شود.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار