خیرالهی:

به زودی پاروزنان‌ منتخب‌ تیم ملی مشخص می‌شوند

رئیس کمیته‌ کانوپولو فدراسیون‌ قایقرانی گفت: در پایان‌ اردوها، منتخبین تیم ملی کانوپولو‌ اعلام خواهند شد.

حسین خیرالهی‌ در گفتگو با خبرنگار حوزه‌ پایه و آبی‌ گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهارداشت: از ابتدای تیر ماه، 60 قایقران وارد اردو شده‌اند و از هر تیمی 15 نفر را دعوت کردیم تا در نهایت با توجه به این تعداد از نفرات منتخب، 8 پاروزن را به تیم ملی کانوپولو دعوت کنیم.

خیرالهی رئیس کمیته  کانوپولو قایقرانی ادامه داد: مسابقات آسیایی اول آبان ماه سال جاری در کشور چین برگزار می‌شود و ما برای کسب سهمیه جهانی با چهار تیم شرکت خواهیم کرد.

وی تاکید داشت: ما در مسابقات سال گذشته که به میزبانی کشور فرانسه برگزار می‌شد، درخشش خوبی داشتیم و در زمره تیم‌های قدرتمند کانوپولو جای داریم.

وی در خصوص برگزاری لیگ‌ها خاطر نشان کرد: در تدارک هستیم تا بعد از ماه مبارک رمضان بتوانیم از شهرستان‌ها تیم‌های منتخب را دعوت کنیم و از شهریور یا مهر ماه لیگ‌ها را آغاز نماییم تا در 6 ماهه دوم سال حضوری فعال داشته باشیم.

وی در خصوص شرکت در مسابقات جهانی تصریح کرد: ما در تدارک 2 تیم برای حضور تورنمنت‌های جهانی هستیم  و قصد داریمو از مرداد ماه قایقرانان تیم ملی را به منظور آمادگی بیشتر به این مسابقات اعزام کنیم.

خیرالهی افزود: مسابقات بین‌الملی‌ کانوپولو در شهر مراغه برگزار می‌شود و از تیم‌های برجسته از جمله آلمان، فرانسه، ایتالیا دعوت کردیم تا در این تورنمنت حضور به هم رسانند ضمن اینکه گروه سنی در این مسابقه آزاد است.

وی در خصوص برگزاری تمرینات اسلالوم اشاره داشت: دو روز از تمرینات رشته اسلالوم با مربی "پیریک‌" در آبهای خروشان رودخانه کرج برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار