اوحدی در گفت‌وگوی اختصاصی با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد:

آخرین وضعیت حکم دو مامور عربستانی

رئیس سازمان حج و زیارت به تشریح آخرین وضعیت و پیگیر‌ی‌های در خصوص حکم صادر شده برای دو مامور فاسد عربستانی پرداخت.

آخرین وضعیت حکم دو مامور عربستانیسعید اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون   گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به آخرین وضعیت پیگیری‌ها در خصوص حکم دو مامور عربستانی اظهار کرد: وزارت امور خارجه به عنوان مسئول در حال پیگیری  حکم نهایی دو مامور خاطی عربستانی است و ما نیز این موضوع را از طریق وزارت خارجه پیگیری می‌کنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه هنوز خبر جدیدی در این خصوص اعلام نشده است، گفت: به محض دریافت اولین خبر اطلاع رسانی لازم انجام خواهد شد.

رئیس سازمان حج و زیارت تاکید کرد: مجازات دو مامور عربستانی به معنای از سر گیری حج عمره نیست، چرا که باید اطمینان لازم برای تامین امنیت زائران ایرانی حصول شود و این موضوع منوط به مذاکره با مسئولان عربستانی است.

شایان ذکر است؛ اعزام به عمره از فروردین ماه به دلیل اقدام دو مامور فاسد فرودگاه جده که قصد تجاوز به دو نوجوان ایرانی را داشتند، لغو شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۰۵:۲۴ ۱۴ تير ۱۳۹۴
من امیدوارم حج عمره حتما دوباره برقرار شه
-
فتحی
۱۰:۲۰ ۱۳ تير ۱۳۹۴
اگرهزینه های حج عمره وحتی تمتع صرف نیازمندان جامعه خودمان وجهت اشتغال جوانان این مرزبوم گردد به نظربنده ثوابش به مراتب بیشتراز حج خواهدبود
Iran (Islamic Republic of)
reza
۲۳:۳۰ ۱۲ تير ۱۳۹۴
من از مردم ایران می خواهم حج عمره یا تمتع لغو کنند البته خدا هم راضی .این بزرگ ترین اهانت انها کردن. حج واقعی در دلهای ازاده مان هست می توانیم حج را اینجا انجام دهیم ان هم با کردار و رفتار مان و....
آخرین اخبار