آیت‌الله امامی‌کاشانی در خطبه‌های نماز جمعه تهران:

تیم مذاکره کننده ایران به هیچ وجه از مواضع خود عقب‌نشینی نخواهد کرد/عربستان توسط یهودی‌ها مدیریت می‌شود

امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های امروز نماز جمعه گفت: تیم مذاکره کننده ایران بر اساس ایدئولوژی اسلام، از مواضع‌اش بر اساس کیان و عزت ملت ایران به هیچ وجه عقب‌نشینی نخواهد کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران  آیت‌الله امامی‌کاشانی امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های امروز نماز جمعه با بیان این که اسلام امروز در شرایط بسیار حساس و بی‌سابقه‌ای قرار گرفته است، اظهار داشت: دشمن به وسیله سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی علیه اسلام تبلیغات گسترده دارد و این میدان نبردی است که دنیای صنعت علیه ارزش‌های انسانی استفاده می‌کند.

امامی‌کاشانی در ادامه درباره گروه‌های تروریستی همچون داعش گفت: گروه‌هایی همچون داعش، طالبان و النصرة با قدرت آمریکایی و پول نفتی و به واسطه انسان‌ها و جوان‌های ابله و نادان و نیز به کمک فضای مجازی علیه اسلام تبلیغ می‌کنند.

خطیب موقت نماز جمعه تهران افزود: تکلیف امروز بیداری جهان اسلام است، متأسفانه امروز کشورهای اسلامی مثل عربستان فقط نام‌شان اسلامی است و مدیران یهودی دارند.

وی در ادامه افزود: آل‌سعود و کشورهای غربی تصور می‌کنند که حمایت‌شان از داعش در سوریه، عراق و لبنان صرفاً به مسلمانان است، در حالی که این ظلم و فتنه روزی دامن خودشان را نیز خواهد گرفت.

امامی‌کاشانی در ادامه خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) مسئله اتحاد جامعه اسلامی را مطرح و در همین راستا هفته وحدت را تعیین کردند و در برابر اسرائیلی‌ها جمعه آخر ماه رمضان را به نام روز قدس قرار دادند.

خطیب موقت نماز جمعه تهران با عنوان این مطلب که مقام معظم رهبری امروز همان راه را می‌پیمایند، گفت: مقام معظم رهبری شب گذشته و در حضور شعرا فرمودند که شعر باید در خدمت جدا شدن حق از باطل قرار بگیرد. آن‌ها که به نام شیعه بودن، اختلاف ایجاد می‌کنند، آمریکایی و تشیع آن‌ها انگلیسی است.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود تأکید کرد: این که امروز داعش در نماز جمعه شیعیان انفجار ایجاد می‌کند، به این خاطر است که چنین اقداماتی را به نام اهل تسنن بنویسند و از این طریق میان شیعه و سنی جنگ راه بیندازند.

امامی‌کاشانی تنها راه مقابله با فتنه موجود در منطقه را اتحاد،‌ معرفت و فهم اسلامی دانست و در همین باره اظهار داشت: امروز مهم‌ترین وظیفه خطبای اسلام تربیت اسلامی و باز کردن نقشه‌های دشمن است که رهبر معظم انقلاب از سال‌های قبل روی این مسئله تأکید داشتند.

خطیب موقت نماز جمعه تهران در پایان و خطاب به گروه 1+5 به همین جمله کوتاه اکتفا کرد و گفت: تیم مذاکره کننده ایران بر اساس ایدئولوژی اسلام، از مواضع‌اش بر اساس کیان و عزت ملت ایران به هیچ وجه عقب‌نشینی نخواهد کرد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار