مصاحبه های پس از بازی؛

کواچ: بازی امروز را فوق‌العاده پشت سر گذاشتیم / معروف: با دریافت های خوب روسیه را شکست دادیم

بعد از برد شیرین تیم ملی والیبال ایران برابر تیم ملی روسیه بازیکنان و سرمربیان 2 تیم به گفتگو پرداختند.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، شهرام محمودی بازیکن تیم ملی والیبال کشورمان پس از پیروزی قاطعهانه 3 بر0 مقابل روسیه قهرمان المپیک 2012 اطهار داشت : روسیه یکی از قوی ترین تیم های ملی والیبال دنیاست و جدال با این تیم بسیار دشوار است. یا آنالیزی که نسبت به این تیم انجام دادیم مقابل ای حریف بازی هوبی ارائه داده و ان هارا شکست دادیم .

وی افزود : خیلی خوشحالم که مردم ایران چه ان هایی که در سالن حصور داشته و چه بیننده ای تلویزیونی با دعا وحمایت خود از تیم ایران ایم ما را یاری کرده و یکی از عوامل پیروزی ما بودند .این پیروزی را به مردم ایران تقدیم کرده وا ز شادمانی انها بی نهایت خوشحال و مفتخرم.

محمودی در رابطه با حضور دمیتری موزرسکی در این دیدار ابراز داشت : وی یکی لز بهترین بازیکنان دنیاست که وجودش برای هر تیمی پشتگرمی محسوب میشود ولی چنین بازیکنانی هم یک تنه نمی توانند کار خاصی را از پیش ببرند .با انالیز دقیق بر روی وی و سایر نفرات روسیه در رفاع و حمله هوشمندانه عمل کرده و احازه هر گونه فعالیتی را از انها گرفتیم.



کواچ: بازی امروز را فوق‌العاده پشت سر گذاشتیم

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: بازی امروز را فوق‌العاده پشت سر گذاشتیم و عملکرد خوبی داشتیم.
 اسلوبودان کواچ بعد از پیروزی تیم ملی والیبال ایران مقابل روسیه در کنفرانس مطبوعاتی، گفت: بازی امروز را فوق العاده گذراندیم. با 82 درصد موفقیت در حمله مقابل بهترین تیم تدافعی جهان مسابقه را پشت سر گذاشتیم. قبل از بازی به بازیکنان گفتم مسئولیت سنگینی را روی دوش دارند و باید به پیراهن تیم ملی احترام بگذارند. باید بتوانیم 10 هزار هوادار در سالن و 50 میلیون بیننده تلویزیونی احترام بگذاریم. به همه نشان دادیم تیم سطح بالایی هستیم و سعی می‌کنیم در مسابقه بعدی این بازی را تکرار کنیم.

وی در مورد اینکه در صورت عدم صعود به مرحله بعد مهمترین عامل را چه می‌داند، خاطرنشان کرد: در گروه سختی قرار گرفتیم اما عملکرد بهتری از سال قبل داشتیم. اگر روسیه پائین تر از ایران قرار گرفته نشان دهنده خیلی نکات است. فقط یک قدم مهم مقابل لهستالهستان را خوب بر نداشتیم اما در عملکرد فوق العاده خوب بودیم. فکر می‌کنم همه مردم و خبرنگاران باید درک کنند که روز اول وقتی به گروه نگاه می‌کردیم مشخص نبود کدام تیم در رده آخر قرار می‌گیرد. شاید این افتخار باشد که در هر زمینه‌ بهتر هستیم. یک تیم تازه به قدرت رسیده در جهان هستیم هر روز تلاش می‌کنیم که قدم‌های بهتری برداریم تا در همین سطح بمانیم.

کواچ تأکید کرد: در این گروه برای هر امتیاز جنگیدیم و شاید تکرار پیروزی مقابل تیمی مثل روسیه بسیار سخت باشد. از همه بازیکنانم تشکر می‌کنم و به همه آنها به خاطر عملکرد خوبشان در مسابقات افتخار می‌کنم. آیا درک می‌کنید پیروزی مقابل قهرمان جهان، قهرمان المپیک و قهرمان سال قبل لیگ جهانی را؟ ما این کیفیت را داشتیم.


کلینکین: گوش‌هایم درد می‌کند

سرمربی تیم ملی والیبال روسیه گفت: هنوز گوش‌هایم به خاطر سر و صدای سالن درد می‌کند.
الکساندر کلینکین در نشست مطبوعاتی بعد از شکست تیمش مقابل ایران در لیگ جهانی والیبال گفت: هنوز گوش‌هایم درد می‌کند. حمایت فوق‌العاده عجیب و غریبی را از ایرانی‌ها دیدیم. بازیکنان ایران امروز خوب نه بلکه فوق‌العاده بودند و هماهنگی بالایی داشتند. مشکل ما آسیب دیدگی چند تن از بازیکنانمان بود که در اختیار نداشتیم. چند مصدوم داشتیم و تعدادی بازیکنان در پست غیر تخصصی بازی می‌کردند.

وی در مورد اینکه آیا در شان روسیه هست که در بین چهار تیم در رده چهارم قرار بگیرد، اظهار داشت: در مسابقات المپیک تیم دیگری داشتیم. تیم‌مان بسیار جوان است باید بیشتر تلاش کنیم.

سرمربی موقت روسیه در مورد غیبت بازیکن شماره 18 این تیم گفت: این بازیکن به دلیل مصدومیت کنار ما نبود. او با ما به تهران آمد اما درست نبود از او استفاده کنیم.

معروف: یکی از روزهای خوبمان را پشت سر گذاشتیم
 سعید معروف در نشست مطبوعاتی بعد از پیروزی تیم ملی ایران مقابل روسیه در لیگ جهانی والیبال گفت: یکی از روزهای خوبمان را پشت سر گذاشتیم. از دریافت‌ کننده‌های تیم‌مان تشکر می‌کنم چون با دریافت‌های خوبشان به ما کمک کردند.
وی ادامه داد: روسیه خوب سرویس می‌زند ولی ما آنقدر خوب کار کردیم که آنها در این امر دچار مشکل شدند و توانستیم برنده بازی شویم.
 معروف افزود : از دریافت کننده ها ممنونم کاپیتان تیم ملی والیبال کشورمان گفت : دریافت کننده های تیم ملی ایران روز خوبی را پشت سر گذاشتند و باید از آن ها تشکر کرد


 آشچف: هواداران روسیه ما راببخشند
کاپیتان تیم ملی والیبال روسیه گفت: برابر ایران بازی خوبی انجام ندادیم و به اشتباهات خودمان باختیم.
آندری آشچف در نشست مطبوعاتی بعد از شکست تیم ملی والیبال روسیه مقابل ایران در لیگ جهانی گفت: با برنامه‌هایی که داشتیم نتوانستیم بازی خوبی انجام دهیم و به اشتباهات خودمان باختیم.
وی ادامه داد: بابت این اتفاق از هوادارانمان عذرخواهی می‌کنیم.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار